atosay

۶۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد اختلالات رفتاری در گودگان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 4 صفحه


قسمتی از متن .doc :

« اختلالات رفتاری در کودکان»

فاطمه سلطانی علویق- کارشناس آموزش ابتدایی

کودکی که به دنیا می آید عالی ترین و کامل ترین امکانات رشد را داراست. او در بهترین حالت خود آفریده شده است و آمادگی و ظرفیت آن را دارد که به شایسته ترین وجه پرورده شود و به برترین کمالات دست یابد.

کافی است عادی به دنیا بیاید و خانواده و محیطی مناسب در اختیارش باشد تا ببالد و رشد و نمو کند و جایگاه والای خویش را در این جهان بیابد.

اما زندگی خانوادگی و محیط بهداشتی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بسیاری از مردم جهان چنان است که دستیابی به چنین مقصودی را دشوار و گاه امکان ناپذیر می سازد. محدودیت های محیط زندگی گروهی از کودکان چنان زیاد است که بقای آنان نیز ناممکن می گردد.

مشکلات عاطفی و رفتاری کودکان نیز که نتیجه اجتناب ناپذیر فقر، نابسامانی های خانوادگی و کاستی های آموزشی و اجتماعی است شدیدا مانع رشد و بالندگی و وصول آنان به کمالاتی است که در خلقت شان مقدر شده است.

متاسفانه اکثر ما به درستی نمی دانیم که هرگاه فرزندانمان از امکانات رشد و پرورش صحیح برخوردار باشند، چه زندگی متعالی در انتظارشان است.

ما غالبا غافل از آنیم که سعادت و کمال کودکانمان در گرو رشدیافتگی ما بزرگسالان است. بسیاری از ما هنوز هم چنین تصور نادرستی در ذهن داریم که گویا کودکان وقتی به دنیا می آیند از همان اول برخی خوب و برخی بدند، بعضی شرور و بعضی نجیبند، گروهی خوش اقبال و گروهی بدبختند.

ما غالبا فرزندان خود را به دلیل خطاها و اختلال ها و ناسازگاری هایشان محکوم می کنیم یا به باد ناسزا و تنبیه می گیریم و فراموش می کنیم که به جای آن باید خطاها و ندانم کاری های خودمان را دلیل بروز مشکلات آنان بدانیم.

واقعیت های زندگی خانواده ها حاکی از آن است که بسیاری از آنان آشنایی کافی در زمینه رشد و پرورش فرزندانشان را ندارند. فراوانند کودکانی که تحت سرپرستی ناقص یکی از والدین به سر می برند و یا نابسامانی های خانوادگی، نظیر مناقشات پدر و مادر با اعتیاد پدر و سرپرست خانواده و یا به ویژه فقر فرهنگی و تربیتی اولیاء دشواری های بزرگی را در راه رشدشان ایجاد می کند.

گستره این نوع مشکلات به قدری وسیع است و چنان گروه بزرگی از کودکان در معرض مخاطرات روانی و فکری و اجتماعی قرار دارند که اتخاذ تدابیر همه جانبه مشاوره ای و مددکاری را اجتناب ناپذیر می سازد.

برای چنین منظوری ضروری است که علاوه بر ارائه خدمات گسترده روان شناسی و تعلیم و تربیتی در مدارس، مراکز مشاوره کودک و خانواده با امکانات کافی در شهرها و روستاهای بزرگتر ایجاد شود.

با توجه به مقدمات ارائه شده به ذکر چندین مورد از اختلالات رفتاری و روند پیشگیری و درمان این اختلالات می پردازیم.

ناخن جویدن در کودکان و شیوه های پیشگیری از آن

یکی از شایع ترین واکنش های نوروتیک ناخن جویدن است که در هر سنی و در همه گروه های اجتماعی دیده می شود اما بیشتر در سنین کودکی و اوایل بلوغ اتفاق می افتد و با افزایش سن نیز معمولا میزان و شدت آن کاسته می شود.طبق تحقیق «وکسلر» جویدن ناخن از 5 سالگی شروع می شود و کم کم در 10 تا 15 سالگی به شدت خود می رسد ولی اکثر مبتلایان را کودکان 9 الی 11 ساله تشکیل می دهند. غالبا در سنین نوجوانی فرد متوجه عادات نامطلوب خود می شود. جویدن ناخن در دخترها بیشتر از پسرها است و گاهی در یک خانواده همه افراد مبتلا به آن می شوند.

جویدن ناخن بر خلاف انگشت مکیدن در سر فرصت انجام نمی گیرد بلکه نشانه دلواپسی، اضطراب یا ترس مثلا از امتحان، تنبیه و ... است. اغلب کودکان قبل از امتحان و بزرگسالان در اتاق انتظار ناخن هایشان را می جوند.

روان شناسان عقیده دارندکودکانی که انگشتان خود را می مکند اکثرا، آرام و بی خیالند ولی آنهایی که ناخن های خود را می جوند، بی قرار، مضطرب و دارای انرژی زیاد هستند و حتی در خواب آرامش ندارند، جنب و جوش زیادی دارند و دندان های خود را به هم می سایند، فریاد می کشند و خشم و عصبانیت در آنان به مراتب بیشتر دیده می شود. بعضی ها جویدن ناخن را حرکتی برای تخلیه هیجانات می دانند.

بر اساس بررسی های به عمل آمده سه علل در بروز ناخن جویدن مشهود است:

عصبانیت بیش از حد

دلواپسی و تضادهای فکری و مخصوصا قرار گرفتن کودک در موقعیت های حساس، ترس آور و ...

عادت.

بارها دیده شده است که با رفع اضطراب و ناراحتی، جویدن ناخن به کل از بین رفته و مجددا با پیدایش ناراحتی شروع شده است. این مساله در خانواده هایی که بین پدر و مادر اختلاف وجود دارد و یا برای تربیت کودکان از فحش و کتک استفاده می کنند بیشتر دیده می شود. برای درمان ناخن جویدن به جای توجه به جویدن ناخن باید به شخص مبتلا توجه کرد.

درمان:

تحقیر و تنبیه نکردن کودک به خاطر این عادت و بی تفاوت بودن نسبت به آن

اصلاح محیط ناامن خانوادگی

محبت و مهربانی بیشتر نسبت به کودک

سپردن کارهای هنری دستی در هنگام فراغت مثل کاردستی، نقاشی و ...

در موقع انجام تکالیف درسی بهتر است کودک مداد به دست داشته باشد و یا دروس حفظ کردنی را با مداد بنویسد.

تشویق و جایزه دادن به ازاء هربار ناخن کوتاه کردن جایزه ای که مورد علاقه کودک است به وی داده شود.

شب ادراری در کودکان و راه های پیشگیری از آن

شب ادراری یکی از شایع ترین علائم مشکلات هیجانی کودکان است. این رفتار در سنینی بی اختیاری ادرار که معمولا انتظار می رود کودک استفاده از توالت را آموخته باشد، اتفاق می افتد. کنترل ادراری در شب دیرتر حاصل می شود و 67 درصد از کودکان سه ساله، 75 درصد از کودکان چهار ساله، 80 درصد از کودکان پنج ساله و 90 درصد از کودکان هشت و نیم ساله ادرارشان را در شب کنترل می کنند. در بین پژوهشگران در مورد سنی که در آن عدم کنترل ادرار، اختلال به حساب می آید اختلاف نظر وجود دارد و از 3 الی 5 سال متفاوت است. تناوب خیس کردن نیز معیار دوم برای تشخیص این اختلال است که وجود دو نوبت شب ادراری در هر هفته برای کودکان 5 و 6 ساله و دست کم وجود یک نوبت شب ادراری برای کودکان بزرگتر لزوم ارائه درمان را نشان می دهد.

عوامل موثر بر ایجاد شب ادراری

در زمینه علل روانی ایجاد کننده شب ادراری می توان به مواردی اشاره نمود نظیر: استرس تضاد و کشمکش خانوادگی، بدرفتاری والدین با کودک، طلاق یا مرگ والدین، محرومیت از محبت مادری، احساس ناامنی و ناآرامی، فقدان ارتباط صمیمی بین کودک و والدین، رفتن کودک به مدرسه و جدا شدن از مادر، خستگی کودک، حالت های هیجانی شدید مثل ترس، شکست های پی در پی در کارهای منزل و مدرسه، تغییر محل سکونت، احساس خصومت نسبت به والدین و انتقام گیری از آنان.

درمان شب ادراری

سن فرد در درمان اهمیت بسیاری دارد هرچه درمان در سنین پایین تر انجام شود، نتیجه بهتری به بار خواهد آورد در مورد کودکان در بیشتر موارد کار کردن با والدین اولویت دارد.

در درمان شب ادراری باید همکاری فرد به خوبی جلب شود زیرا تا زمانی که خود فرد متقاعد و علاقه مند به درمان نشود و همکاری نکند، روش های درمانی در رفع شب ادراری موثر نخواهد بود.

امیدوار کردن فرد به نتایج درمان

عدم سرزنش و تنبیه کودک و علنی نکردن شب ادراری

تخلیه مثانه قبل از خواب و وادار کردن کودک در روز به نگه داری چند دقیقه ای ادرار

استفاده از تشک های زنگ دار

وادار کردن کودک به تمیز کردن خود و لباس کثیف شده

تشویق کودک در زمان هایی که شب ادراری نداشته است.

لکنت زبان در کودکان

در زمینه لکنت محققان تعاریف و تدابیر گوناگونی ذکر کرده اند. اما در اینجا به تعریف دکتر وان پیر که متداول ترین و جامع ترین تعریف راجع به لکنت است اشاره می کنیم:

وان پیر بر این باور است که لکنت زمانی پدید می آید که در جریان طبیعی گفتار وقفه ای ناگهانی و غیر طبیعی به واسطه تکرار صداها، هجاها، کلمات و حتی عبارات، کشیده گویی صداها و نیز میان پرانی صداها، هجاها و کلمات و گیر یا قفل شدن دهان ایجاد شود که بعضا با تیک های حرکتی همراه است.

بنابراین لکنت یک پدیده فوق العاده پیچیده روانی – حرکتی است که در روند طبیعی گفتار فرد بروز یافته و به شکل های خفیف، متوسط و شدید ظاهر می گردد. در یک جمله می توان گفت: لکنت، اختلال در گفتار است که به صورت لحظه ای و موقتی در جریان گفتار پیش می آید و لحظاتی بعد گفتار به شکل روان، سلیس ادا می شود.

علل لکنت زبان

اختلافات خانوادگی، داشتن پدر و مادر وسواسی و کمال جو.

سخت گیری والدین در نحوه صحبت کردن و سخن گفتن صحیح کودک، در قبائلی که کودک در پیشرفت کلامی تحت فشار نیست لکنت زبان وجود ندارد و اگر پدر و مادر بیش از اندازه دلواپسی از اشکالات تکلمی فرزند خود نداشته باشند اشکالات تکلمی از بین می رود.

طبق نظر بندورا لکنت زبان بر اثر تنبیه شدید از طرف والدین ایجاد می شود.

آشفتگی هیجانی ممکن است در کودکی که تازه شروع به آموختن تکلم نموده است، باعث لکنت شود.

اگر کودک در این مرحله مجبور شود که روشن و سلیس صحبت کند ممکن است دچار لکنت زبان گردد.

مطالعات رورشاخ درباره لکنت زبان نشان می دهد که عامل ارث هیچ گونه دخالتی نداشته و لکنت زبان ارتباط مستقیم با اختلالات عاطفی شخصیتی و نشانه های وسواسی داشته است.

همچنین فرضیه تسلط نیمکره ای بیان می کند که کودکان در نتیجه تعارض بین دو نیمکره مغز برای کنترل فعالیت ساختمان های تکلمی در معرض لکنت زبان قرار می گیرند و حاصل جمع بندی های جاری این است که احتمالا ژنتیک نیز در این مورد وجود دارد اما استرس های محیطی توام با این عامل به بروز لکنت منجر می گردد.

درمان لکنت زبان

خودداری از تنبیه و مسخره کردن کودک و اجازه مکالمه تا زمان پایان جمله یا جملات مورد نظر کودک نیز داده شود.

از کودک درخواست نمایید که آهسته و با آرامش صحبت نماید.

استفاده از مکالمات تلفنی جهت کاهش اضطراب مکالمه حضوری و تقویت گفتار

تحت فشار قرار ندادن کودک برای درست صحبت کردن.

قطع صحبت های کودک زمانی که کودک از ناهنجاری گفتاری خویش صحبت می کند.

برخورد ملایم و آهسته توأم با محبت و دادن زمان مکالمه بیشتر برای کودک.

مراجعه به افراد متخصص مانند گفتار درمان و مشاوران و روان درمان گران.

روزنامه اطلاعات 6/3/86









سایر محصولات :
تحقیق در مورد اختلالات رفتاری در گودگان

تحقیق در مورد اختلالات رفتاری...

تحقیق درباره احادیث شجاعت

تحقیق درباره احادیث شجاعت...

فایل گزارش کارآموزی کاردانی عمران، شرکت چکاد افزار گلستان .

فایل گزارش کارآموزی کاردانی عمران، شرکت...

تحقیق درباره اجزای دوچرخه

تحقیق درباره اجزای دوچرخه...

تحقیق در مورد اختلالات اضطرابی

تحقیق در مورد اختلالات...

تحقیق درباره اجزاء ساختمان پی نواری

تحقیق درباره اجزاء ساختمان...

فایل گزارش کارآموزی برق مخابرات، اداره برق شهرستان ایذه ..

فایل گزارش کارآموزی برق مخابرات، اداره برق...

فایل شرکت سیم و کابل.

فایل شرکت سیم و...

تحقیق درباره اجرای سیستم HACCP در واحدهای پرورش مرغ گوشتی

تحقیق درباره اجرای سیستم...

تحقیق در مورد احیا و حفظ حقوق شهروندى

تحقیق در مورد احیا...

تحقیق درباره اجرای ساختمان با قالب لغزنده

تحقیق درباره اجرای ساختمان...

فایل گزارش کارآموزی عمران ،پروژه تفریحی اقامتی و پذیرایی پارتیا ..

فایل گزارش کارآموزی عمران ،پروژه تفریحی اقامتی...

تحقیق درباره اجرای سیستم HACCP، راهی برای ارتقاء سطح کیفی شیر

تحقیق درباره اجرای سیستم HACCP، راهی...

فایل گزارش کارآموزی شهرداری نیشابور، کارخانه آسفالت نیشابور .

فایل گزارش کارآموزی شهرداری نیشابور،...

تحقیق در مورد احکام دیه و توضیح مقادیر دیه کامله

تحقیق در مورد احکام دیه و توضیح...

تحقیق درباره اجرای سیستم HACCP در واحدهای پرورش مرغ گوشتی 7ص

تحقیق درباره اجرای سیستم HACCP در واحدهای...

تحقیق درباره اجاره اهرمی

تحقیق درباره اجاره اهرمی...

تحقیق در مورد احداث کارخانه ریخته گری

تحقیق در مورد احداث کارخانه...

فایل شرکت مهندسی راه و ساختمان نوید عمران ..

فایل شرکت مهندسی راه...

فایل پروژه کارافرینی B.Pطرح کسب کار.

فایل پروژه کارافرینی B.Pطرح کسب...

تحقیق درباره اثربخشی آموزشی

تحقیق درباره اثربخشی آموزشی...

تاریخچه سیستمهای مخابراتی در شهرستان دزفول

تاریخچه سیستمهای مخابراتی...

تحقیق درباره اثرات طلاق بر روی کودکان

تحقیق درباره اثرات طلاق بر...

تحقیق در مورد احداث کارخانه ریخته گری 12 ص

تحقیق در مورد...

فایل پروژه اجرای سازه های بتنی ..

فایل پروژه اجرای سازه های بتنی...

تحقیق درباره اتو برقی

تحقیق درباره اتو...

تحقیق در مورد احتمال

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره اتمسفر

تحقیق درباره اتمسفر...

تحقیق درباره اتمسفر زمین

تحقیق درباره اتمسفر زمین...

تحقیق در مورد اجرای سقف تیرچه بلوک 13 ص

تحقیق در مورد اجرای سقف تیرچه بلوک...

تحقیق درباره اتم ملکول ساختار اتم

تحقیق درباره اتم ملکول...

فایل گزارش کارآموزی عمران، احداث ساختمان بتنی ..

فایل گزارش کارآموزی عمران، احداث ساختمان...

تحقیق درباره اتم چیست

تحقیق درباره اتم چیست...

تحقیق درباره اتصال قالبهای فلزی

تحقیق درباره اتصال قالبهای فلزی...

تحقیق در مورد اجرای ساختمان بتن

تحقیق در مورد اجرای ساختمان بتن...

آموزش کامل نرم افزار موبایل

آموزش کامل نرم افزار موبایل...

تحقیق درباره اتحاد ملی و انسجام اسلامی راهکارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی

تحقیق درباره اتحاد...

فایل اجراء شالوده و ستون ..

فایل اجراء شالوده و ستون .....

تحقیق در مورد اجرای ساختمان با قالب لغزنده 11 ص

تحقیق در مورد اجرای ساختمان...

تحقیق درباره اتانول

تحقیق درباره اتانول...

تحقیق درباره اتانول اتیلن گلیکول 11ص

تحقیق درباره اتانول ...

تحقیق در مورد اثربخشی آموزشی

تحقیق در مورد اثربخشی...

تحقیق درباره ابوریحان بیرونی

تحقیق درباره ابوریحان...

فایل گزارش کارآموزی کاردانی عمران، شرکت چکاد افزار گلستان ..

فایل گزارش کارآموزی...

تحقیق درباره ابوذر

تحقیق درباره ابوذر...

تحقیق در مورد اثربخشی آموزشی 11ص

تحقیق در مورد اثربخشی آموزشی...

تحقیق درباره ابن هانی

تحقیق درباره ابن هانی...

تحقیق درباره ابن سینا

تحقیق درباره ابن سینا...

فایل شرکت سیم و کابل ..

فایل شرکت سیم و...

تحقیق در مورد اثرات کتابخوانی 45 ص

تحقیق در مورد اثرات کتابخوانی...

کتاب جامع و کم نظیر آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ پروژه محور
سورس کد حل جدول سیمپلکس (simplex) با زبان سی شارپ
تحقیق درباره ایمن سازی خانواده
بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
کتاب جامع و کم نظیر آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ پروژه محور
سورس کد حل جدول سیمپلکس (simplex) با زبان سی شارپ
دانلود 25 قطعه کد و سورس کد کاربردی با زبان سی شارپ
سوورس کد محاسبه و نمایش جدول ضرب در خروجی با زبان سی شارپ
سوروس کدحل دستگاه معادلات به روش fft و dfd به زبان سی شارپ
پاورپوینت ارزشمند درباره گزیده ای از کتاب فوق ستاره فروش اثری از برایان تریسی
سورس کد محاسبه ماکزیمم مینیمم و میانگین سه عدد با زبان سی شارپ
کتاب ارزشمند مدیریت زمان و موفقیت اثری از برایان تریسی
پروژه پیاده سازی سیستم آموزشگاه زبان با زبان دلفی به همراه سورس کدها
بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
پروژه سیستم حقوق دستمزد بیمارستان با نرم افزار اکسل
بسته ویدیویی آموزشی ایجاد و ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان {مثل همین فروشگاه}
کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و اصول موفقیت
سورس کد محاسبه حقوق مالیات و بیمه کارمند با زبان سی شارپ
کتاب موفقیت از دیدگاه بزرگان و دانشمندان ارزشمند جهان
تحقیق درباره بررسی و ارزیابی نانو لوله های کربنی و اثر میدانی نانو لوله ها
بسته ویدیویی آموزش تکنیکهای روانشناسی فروش در کسب و کارهای اینترنتی
پروژه درس مهندسی نرم افزار سیستم مدیریت فروشگاه
طرح توجیهی بررسی احداث نیروگاه 1.2 مگاواتی فتوولتائیک در شهرستان ایرانشهر
تحقیق درباره ارزیابی و بررسی خود تنظیمی فردی در آموزش
پروژه کامل و جامع درباره ارزیابی پستهای توزیع برق
دانلود کتاب کاربردی و کم یاب زبان تخصصی ICDL
سورس کد حل دستگاه معادلات به روش گوس جردن با زبان سی شارپ
تحقیق و پروژه جامع درباره مقایسه رضایت زنان شاغل و خانه دار جهت بهبود زندگی زناشویی
سورس کد حل انتگرال خطی تگ گانه با زبان سی شارپ
سورس کد محاسبه محیط و مساحت مستطیل با زبان سی شارپ
پاورپوینت در مورد تاثیر افزایش کربن دی اکسید بر روی کره زمین
آموزش جامع زبان برنامه نویسی قدرتمند جاوا
سورس کد پیاده سازی بازی دوز به روش گرافیکی با زبان سی شارپ
سورس کد تعیین ریشه های معادله درجه دوم با زبان سی شارپ
تحقیق درباره جرایم علیه اموال و مالکیت
تحقیق در مورد اعجاز عددى و نظم ریاضی قرآن
پاورپوینت در مورد پژوهش , مشکلات کنونی پژوهش و پیامدهای آن
پاورپوینت در مورد تمرین نشانه ی آ اوّل و آ غیر اوّل (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد بررسی بناهای پیش از اسلام

کلمات کلیدی :مورد اخلالا رفاری لکن زبان جویدن ناخن ناخن جویدن اخلالا رفاری کردن کودک وجود دارد کودکان درمان جویدن ادراری والدین اخلالا ایجاد خانواده
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره: پست مدرنیسم و برنامه ریزی تعلیم و تربیت

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 34

پست مدرنیسم و برنامه ریزی (تعلیم و تربیت)

پست مدرنیسم و تعلیم و تربیت

صحبت از پست مدرنیسم چنان شایع شده است که در هر حوزه به چند موضوع یا عنوان بر میخوریم که هر یک به گونهای به آن پیوسته است مانند معماری، هنر، موسیقی، فلسفه، علوم اجتماعی، تعلیم و تربیت، سیاست، تاریخ، صنعت، دین، اقتصاد، فرهنگ و دیگر حوزههای دانش بشری.

پست مدرنیسم اصطلاحی است که به گونهای فزاینده بر گرایشهای فرهنگی – اجتماعی و فکری معین دلالت دارد (مارشال و پیترز، ۱۹۹۴). این موضوع که از مسألههای بحث برانگیز امروزی شمرده میشود، در محافل علمی و غیر علمی بسیار مطرح است.

صحبت از پست مدرنیسم چنان شایع شده است که در هر حوزه به چند موضوع یا عنوان بر میخوریم که هر یک به گونهای به آن پیوسته است مانند معماری، هنر، موسیقی، فلسفه، علوم اجتماعی، تعلیم و تربیت، سیاست، تاریخ، صنعت، دین، اقتصاد، فرهنگ و دیگر حوزههای دانش بشری.

بر پایهٔ بررسیهای لش (۱۹۹۰) مقالات و پژوهشهای بسیار در زمینهٔ پست مدرنیسم نوشته شده به گونهای که به تعبیر وی، پست مدرنیسم، دیگر خلاف غرب است. در کشور ما در این زمینه کتابها و مقالات اندک است و بیشتر کارهای انجام گرفته، ترجمهٔ اثرهای مؤلفان غربی است؛ به ویژه به علت تازه بودن موضوع، پژوهشها و نوشتهها در زمینهٔ پست مدرنیسم و ارتباط آن با تعلیم و تربیت ناچیز است.

البته نمیباید فراموش کرد که خاستگاه اصلی پست مدرنیسم، جهان غرب است و خود، معلول شرایط فکری، فرهنگی – اجتماعی و اعتقادی مغرب زمین است.

اما در جامعهٔ ما که بخشهایی از آن، هنوز به عصر روشنگری یا مدرنیسم نرسیده و مدرنیته را درک و جذب نکرده است، سخن گفتن از پست مدرنیسم و ارتباط آن با تعلیم و تربیت به چه کار میآید؟

پاسخ اینکه: اگر چه جریان پست مدرنیسم بیشتر در کشورهای به اصطلاح پیشرفته است، اما در اندازههای گوناگون در سرتاسر جهان پراکنده شده است، بنابراین «برای همهٔ ما دست کم فکر کردن دربارهٔ این جریان تاریخی ضروری است.»(باقری، ب ۱۳۷۵). در برخی موارد مشاهده میشود بسیاری از برداشتها از پست مدرنیسم در جامعهٔ ما نه فقط باعث جهش به فراسوی مدرنیسم نمیگردد که به نفی دستاوردهای آن عقب ماندگی و واپس گرایی میانجامد.

به نظر میرسد پرداختن به این موضوع و چالشهای پیوسته به آن، بخشی مهم از نیازهای فکری، اجتماعی و تربیتی کنونی جامعهٔ ماست که به عنوان عضوی از جامعه جهانی، با دیگر ملل در تعامل فکری، فرهنگی و سیاسی است. نگارنده در این گفتار، بر آن است تا به ارتباط پست مدرنیسم و تعلیم و تربیت، و پرسشهای طرح شده در این زمینه پاسخ دهد. از این رو، نخست به بررسی مدرنیسم میپردازد، سپس پست مدرنیسم را توضیح خواهیم داد و به بررسی ویژگیها، کاربردها و انتقادات دربارهٔ آن خواهد پرداخت. در گام بعدی،دربارهٔ دلایل تعلیم و تربیتی پست مدرنیسم بحث خواهد کرد و در نهایت از سخنان گفته شده نتیجهگیری خواهد شد.

● مدرنیسم یا عصر روشنگری

اصطلاح مدرن از واژهٔ لاتین «مدو» مشتق شده است؛ معنای آن چنین است:«به روز بودن»؛ «آنچه رایج است، و از چیزی که در گذشته رایج بوده است،کاملا متمایز» (کوهن، ۱۹۹۶).

مدرنیسم معرف چند دوره از تاریخ اروپا – سدههای ۱۷ و ۱۸ میلادی – است که در آنها آگاهی از عصر جدید شکل میگیرد (هولاب، ۱۹۹۰ / بشیریه، ۱۳۷۸).

کانت یکی از برجستهترین اندیشمندان این عصر است. به نظر او برای دستیابی به این روشنگری (مدرنیسم) به هیچ چیز نیاز نیست مگر آزادی؛ یعنی، کاربرد عقل خویش در امور همگانی، به تمام و کمال. نزد کانت، کاربرد عقل به دو گونه است: عمومی و خصوصی. کاربرد خصوصی آن است که کسی مجاز باشد در سمت اداری یا مدنی معین که به وی سپرده شده از عقل خود بهره ببرد. این نوع کاربرد چندان به پیشرفت روشنگری پیوسته نیست. اما کاربرد عمومی، آن است که کسی در مقام «اهل علم»، برابر جماعت خوانندگان از عقل بهرهبرد، این کاربرد به پیشرفت روشنگری میانجامد (کانت ، لیسینگ، هردر و همکاران، ۱۹۹۲/آرین پرو، ۱۳۷۷).

مهمترین ویژگیهای این عصر یا دوره چنین است:

الف) فاصله گرفتن از گذشته (دور شدن از سنت):

با پدیدار شدن انقلاب صنعتی، غربیها اعلام کردند ارزشها، عقاید مذهبی و سنتها مانع پیشرفت بشریت است. بنابراین، برای رسیدن به پیشرفت و تمدن متعالی، میباید از عقاید مذهبی و سنت دور بود (گنون، ۱۹۵۶/دهشیری، ۱۳۷۸).

ب) خردگرایی:

قرن هجدهم عصر «خرد» نیز هست. در این برهه، خرد دیگر فرآوردهٔ جمع تصورات فطری نیست که پیش از تجربه به انسان ارزانی شده باشد و ذرات مطلق اشیاء را آشکار کند. در عصر مدرنیسم، به خرد بیشتر به عنوان یک امری اکتسابی مینگریستند تا میراث. در حقیقت، خرد، نیروی عقلی اصیل است که بشر را در کشف و تعیین حقیقت راهنمایی میکند؛ همین تعیین حقیقت، هسته و پیش فرض بایسته برای هر گونه تعیین واقعی است. مهمترین کار خرد پیوند امور به یکدیگر یا جدا کردن آنها از هم است.

ج) گسترش تفکر انتقادی:

دوران مدرنیسم عصر انتقاد نیز خوانده میشود؛ زیرا در این دوره،نقد با آفرینندگی چنان در آمیخت که مستقیما به خلاقیت بدل شد. بدین سان، هدف روشنفکری، تغییر دادن شیوهٔ اندیشیدن بوده است؛ یعنی، جایگزین کردن اندیشهٔ تحلیلی انتقادی به جای اندیشهٔ اسطورهای.

د) روش شناسی جدید در فلسفه:

در عصر مدرنیسم، فلسفه ایدهآل خود را به پایه الگوهای علوم طبیعی زمان معاصر خود میآفرید. کوشش برای حل مسائل مرکزی روش نوین فلسفی، بیشتر استناد به قواعد









سایر محصولات :
تحقیق درباره: پست مدرنیسم و برنامه ریزی تعلیم و تربیت

تحقیق درباره: پست...

پاورپوینتی با عنوان حالت گازی

پاورپوینتی با عنوان...

نجــــوم 61 ص

نجــــوم 61 ص...

تحقیق در مورد اعتیاد

تحقیق در مورد اعتیاد...

440 آشنایی و بررسی ریخت شناسی و اصلاح و به نژادی درخت سیب 18 صفحه فایل ورد

440 آشنایی و...

تحقیق در مورد اعتبار اسنادی 26 ص

تحقیق در مورد اعتبار اسنادی 26...

پاورپوینتی با عنوان جشنواره نوجوان خوارزمی

پاورپوینتی با عنوان جشنواره...

پاورپوینتی با عنوان تنش

پاورپوینتی با عنوان تنش...

تحقیق درباره پست الکترونیکی و اشاعهء اطلاعات

تحقیق درباره پست الکترونیکی و...

پاورپوینتی با عنوان تعادل وروش مطالعه پایه سوم

پاورپوینتی با عنوان تعادل وروش مطالعه پایه...

نانو تکنولوژی

نانو تکنولوژی...

تحقیق درباره طرح ملی CNG

تحقیق درباره طرح ملی CNG...

تحقیق در مورد اطلاعات عمومی استرالیا جانواران و گیاهان 20ص

تحقیق در مورد اطلاعات...

تحقیق در مورد اضطرار

تحقیق در مورد اضطرار...

پاورپوینتی با عنوان بیماریهای ناشی از کار

پاورپوینتی با عنوان بیماریهای ناشی...

تحقیق درباره تولید سنگ

تحقیق درباره تولید...

پاورپوینتی با عنوان تمرین پلایومتریک

پاورپوینتی با عنوان تمرین پلایومتریک...

میکروسکوپ

میکروسکوپ...

پاورپوینتی با عنوان تولید آهن آشنایی با فولادسازی

پاورپوینتی با عنوان تولید آهن آشنایی با...

پاورپوینتی با عنوان تهیه منحنی استاندارد به روش اسپکتروفتومتری

پاورپوینتی با عنوان تهیه...

تحقیق درباره تاریخچه دیسک بلو ری

تحقیق درباره تاریخچه دیسک بلو ری...

پاورپوینتی با عنوان تعمیرات سخت افزار موبایل

پاورپوینتی با عنوان تعمیرات سخت...

تحقیق در مورد آیا رییس جمهور بوش برای باز داشتن ایران از دستیابی به بمب وارد جنگ خواهد شد 34 ص

تحقیق در مورد آیا رییس جمهور...

پاورپوینتی با عنوان تغذیه کودک از 6 تا 24 ماهگی

پاورپوینتی با عنوان تغذیه کودک از 6...

439 بررسی سقف های کامپوزیت و مقایسه آن با سایر سقف ها 18 صفحه فایل ورد

439 بررسی سقف های...

تحقیق در مورد آیین زرتشی در ایران 11 ص

تحقیق در مورد آیین زرتشی در...

تحقیق درباره تاریخ مشهد

تحقیق درباره تاریخ مشهد...

میکروسکوپهای فلورسانت

میکروسکوپهای فلورسانت...

تحقیق در مورد آهن ربا

تحقیق در مورد آهن ربا...

میکروسکوپ فاز کنتراست

میکروسکوپ فاز کنتراست...

تحقیق در مورد آنتی بادیها

تحقیق در مورد آنتی بادیها...

438 بررسی بقعۀ دانیال نبی شوش گنبد اُرچین و ساخت گنبد بقعه دانیال نبی 13 صفحه فایل ورد

438 ...

میکروسکوپ الکترونی

میکروسکوپ الکترونی...

تحقیق در مورد آلودگی هوا 16 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد آلومینی

تحقیق در مورد آلومینی...

437 بررسی و کاربرد GPS در کشاورزی مدرن و پایدار 9 صفحه فایل ورد

437 بررسی...

تحقیق درباره تاریخ فلسفه ی یونان

تحقیق درباره تاریخ فلسفه ی...

میکروسکوپ الکترونی 2

میکروسکوپ الکترونی 2...

تحقیق در مورد آشنایی با برخی مفاهیم و واژه های مورد عمل در بازرگانی خارجی

تحقیق در مورد آشنایی با برخی مفاهیم...

تحقیق درباره تاریخ شاهان ایران از مادها تا عصر پهلوی

تحقیق درباره تاریخ...

تحقیق درباره تاثیر ورزش در سلامت روان

تحقیق درباره تاثیر ورزش...

تحقیق در مورد آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری 15 ص

تحقیق در مورد آشنایی...

تحقیق درباره تاثیر هارمونیک بر خازن

تحقیق درباره تاثیر...

موشک

موشک...

تحقیق در مورد آسیا 30 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره اعتیاد چیست

تحقیق درباره اعتیاد چیست...

موشک

موشک...

436 بررسی کارکرد بمب کالریمتر جهت بدست آوردن ارزش حرارتی یک سوخت 10 صفحه فایل ورد

436 ...

تحقیق در مورد آسم یکی از شایع ترین بیماریهای تنفسی 15 ص

تحقیق در مورد آسم یکی از...

تحقیق درباره پیدایش و تحول زبان

تحقیق درباره پیدایش...

تحقیق درمورد گزارش تحلیلی از بورس دبی
تحقیق درمورد گذر از دامداری سنتی به دامداری صنعتی و نقش آموزش و ترویج
تحقیق درمورد کیسه صفرا 5ص
تحقیق درمورد پیوند کووالانس کئوردینانس
تحقیق درمورد پیوند شیمیایی
مقاله درباره: 13 آبان روز دانش آموز
مقاله درباره: آینه
مقاله درباره: آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی
تحقیق: Transfor mer
تحقیق: uml
تحقیق درمورد برنامه های واکسیناسیون گاوهای شیری و گوشتی 10ص
تحقیق درباره آرماتور بندی
مقاله درباره: بیت المال در نهج البلاغه
مقاله درمورد: اعتیـاد
تحقیق درمورد گزارش تحلیلی از بورس دبی

کلمات کلیدی :برنامه ریزی علیم دین اقصاد فرهنگ دیگر حوزههای دانش حوزههای دانش بشری ربی سیاس اریخ فلسفه علوم اجماعی مدرنیسم چنان شایع هنر موسیقی فلسفه برنامه ریزی ریزی علیم دانش بشری این موضوع حوزههای دانش اقصاد فرهنگ دین اقصاد مدرنیسم laquo کاربرد اجماعی موضوع پیوسه روشنگری پیشرف
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

دانلود طرح توجیهی معرفی شرکت شاداب خراسان 1396

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 6

معرفی شرکت شاداب خراسان :

شرکت شاداب خراسان که در سال 1337 تاسیس شد . که در ابتدا این شرکت شخصی بود که بعد ها این شرکت توسط سپاه پاسداران خریداری شد و به عنوان یک شرکت دولتی شناخته شد .

این شرکت دارای تجهیزات و ماشین آلات زیادی می بادش . این شرکت در مشهد کیلومتر 12 جاده قدیم قوچان واقع شده است . از انواع محصولاتی که می توان نام برد که در این شرکت تولید می شود می توان به "رب گوجه فرنگی" انواع کمپوت ها از جمله سیب ، گلابی ، گیلاس ، آلبالو و ... ، کسزوجات که مهم ترین آنها عبارتند از : کنسرو عدس ، نخود ، نخود آبگوشتی ، لوبیا ، نخود سبز ، کنسرو بادمجان و کنسرو مخلوط سبزیجات و کنسرو ذرت نیرین و کنسرو لوبیا و قارچ باشد . در کنار این محصولات نیز محصولات متفرقه نیز تولیدمی شود از جمله انواع مرباجات می باشد . و بعضی از محصولات نیز در شرکت های تولیدی دیگر به سفارش شرکت شاداب تولید می شوند از جمله نوشابه ، خیار شور ، ترشی جات ،دوغ و ... می باشد .

این شرکت از نظر نیرو کار نیز دارای کادری مجرب می باشد . که نیروهای کارگر و فنی این شرکت در حدود 250 نفر می باشد . البته در ایام پر کار و در زمان کاهش تولید نیز در حدود 150 نفر می باشد و همچنین از نظر کادر مهندسین نیز این شرکت دارای کادری فعال و موفق می باشد . کادر مهندسین از جمله مهندسین کنترل و کیفیت ، مهندسین تولید ، و مهندسین برنامه ریزی و بازرگانی می باشد . در کنار این کادر ها دارای کادر فعال اداری نیز می باشد مانند حسابداری ، نیمه و معاونت می باشد . در این شرکت بزرگ تولید کشور .

مقدمه فرایند :

امروزه با پیشرفتهایی که در زمینه فرایند مواد غذایی ایجاد شده است . که این پیشرفتها باعث شده است که فرایند و تولید مواد غذایی از روش های سنتی به روش های نیمه اتومات و تمام اتومات تغییر ماهیت دهد . که این تغییر ماهیت باعث شده است که محصولات تولیدی با کیفیت بالا و مناسبی به دست مصرف کننده برسد و همچنین کوتاه شدن زمان تولید و سهولت تولید از مزایای دیگر این تغییر ماهیت می باشد در صنعت تولید .

بر همین اساس که تغییراتی در تولید مواد غذایی و فرایند های دیگر صورت گرفته است باعث شده است که محصولی مثل رب گوجه فرنگی نیز تحت تاثیر این تحولات قرار گیرد .

توضیح خط تولید رب گوجه فرنگی از ابتدا تا انتهای تولید این فرایند

در ابتدای تولید این فرآورده باید محصول اولیه که همان گوجه فرنگی می باشد از تولید کنندگان این محصول تهیه گردد .

بعد از انجام عمل تهیه گوجه فرنگی در داخل شرکت یا همان کارخانه تولید باید این محصول توسط مهندسین مربوطه این امر مورد تایید و قبول قرار گیرد . (از نظر بافت ، تازگی ، میزان PH ، و رسیدگی مورد تایید باشد ) پس از اینکه توسط مهندسین صنایع غذایی محصول مربوطه مورد تایید شد این محصول را در ابتدای خط تولید به داخل حوضچه تخلیه گوجه فرنگی ، تخلیه می کنند . که در داخل این حوضچه توسط آب سالم و هوادهی شست و شوی اولیه برای از بین بردن گل و لایی و گرد و غباری چسبیده به محصول صورت گیرد .

پس از شست و شوی اولیه گوجه فرنگی توسط نوار نقاله انتقال می یابد به ح.ضچه شماره 2 که در این حوضچه شست و شوی کامل روی محصول صورت می گیرد توسط فشار بالای آب سالم پس از عمل شست و شوی گوجه فرنگی توسط نوارهای نقاله که به صورت متحرک می باشند به نوار سورتینک (یعنی جدا کردن محصول معیوب از سالم) انتقال می یابد . که در این نوار توسط کارگرانی که بر روی آن مستقر هستند عمل جدا سازی محصول سالم از معیوب انجام می شود . طبق استاندارد تعداد کارگران بر روی هر نوار سورتینک 6 نفر می باشد .

در ادامه عمل فرایند گوجه فرنگی های سالم توسط نوار نقاله به دستگاه های خرد کن انتقال می بابند که مثل دستگاه چرخ گوشت عمل می کنند پس از عمل خرد شدن گوجه فرنگی توسط لوله های انتقالی به دستگاه پیش پز یا پدی هیتر انتقال می یابد که در این دستگاه عمل بلانچینگ یا همان آنزیم بری نحصول صورت می گیر د. و عملکرد این دستگاه بدین صورت است که به صورت استوانه بوده و داخل آن به صورت لوله های یک در میان آب گوجه فرنگی و بخار در جریان است . و دمای حداقل پیش پز حدود 65 درجه سانتی گراد است . بعد از انجام عمل آنزیم بری و رساندن دمای آب گوجه به 65 الی 80 درجه توسط لوله های خط تولید به صافی های خط تولید انتقال می بابند که آب گوجه انتقالی دارای مواد ناخالص و تفاله و دانه هایی می باشد که توسط این صافی ها به طور کامل ایم مواد و ذرات نا خالص آب گوجه جدا می شوند .

بعد از جدا سازی ناخالصی ها آب گوجه به داخل مخازن آب گوجه می ریزد که ظرفیت این مخازن در حدود 50 الی 80 تن می باشد . و این مخازن عمل ذخیره سازی آب گوجه فرنگی را انجام می دهند . سپس آب گوجه ذخیره شده توسط پمپ ها و لوله های انتقالی به داخل مخازن تغلیظ کننده انتقال می یابد . در داخل این مخازن که ظرفیتی در حدود 200 تن دارند تحت عمل بخار و فشار آب گوجه فرنگی تغلیظ می شوند و از میزان آب آن کاست همی شود و به مواد جامد آن افزوده می شود. البته عملکرد تغلیظ کننده بر اساس میزان درجه تنظیم شده است . که بررسی صفحه دیجیتال آن تنظیم می شود . که اصطلاحاً به آن بریکس می گویند . بریکس : میزان غلظت مواد جامد محلول می باشد در فراورده های مختلف غذایی .

میزان بریکس بر اساس استاندارد و بدون نمک حدود 26 – 5/25 می باشد . وقتی آب گوجه موجود در داخل دستگاههای تغلیظ کننده به این حد بریکس برسد به صورت اتومات دریچه های تخلیه تغلیظ کننده باز می شود و آب گوجه فرنگی که حالا به رب تبدیل شده است و بدون نمک می باشد توسط لوله ها و پمپ های انتقالی خط تولید به داخل مخازن نمک زنی تخلیه می شود . سپس در داخل این مخازن به ربی که دارای بریکس حدوداً 26 – 5/25 می باشد به میزان 2٪ بر اساس دستورالعمل های استاندارد نمک اضافه می کنند که این نمک اضافه شده به رب بر اساس درجه بندی هایی که روی مخزن نمک زنی مدرج می باشد اضافه می کنند که این میزان نمک اضافه شده به درستی به رب اضافه شود . بعد از اضافه کردن نمک به رب داخل مخزن توسط همزن نهایی که در این مخازن تهویه شده است . رب به خوبی همزده می شود . تا نمک به خوبی در داخل آن حل شود و جذب رب









سایر محصولات :
دانلود طرح توجیهی معرفی شرکت شاداب خراسان 1396

دانلود طرح توجیهی معرفی شرکت شاداب...

دانلود طرح توجیهی منبت کاری 1396

دانلود طرح توجیهی...

دانلود طرح توجیهی مشارکت فناوری اطلاعات در کارآفرینی 15 ص 1396

دانلود طرح توجیهی...

تحقیقی درمورد فوتبال و تاریخچه آن

تحقیقی درمورد فوتبال و تاریخچه آن...

تحقیقی درمورد فوائد ورزش

تحقیقی درمورد فوائد...

تحقیقی درمورد فوائد ورزش چیست

تحقیقی درمورد فوائد...

تحقیقی درمورد فناوری ترمز

تحقیقی درمورد فناوری ترمز...

دانلود طرح توجیهی طلا فلزات و ذوب آنها 1396

دانلود طرح توجیهی طلا فلزات و...

دانلود طرح توجیهی مدرسه غیر انتفاعی 1396

دانلود طرح توجیهی...

دانلود طرح توجیهی طلا و جواهر سازی 12 ص 1396

دانلود طرح توجیهی طلا و جواهر...

دانلود طرح توجیهی کارخانه شهد آب ارومیه 38 ص 1396

دانلود طرح توجیهی کارخانه...

دانلود طرح توجیهی ظروف یکبار مصرف 1396

دانلود طرح توجیهی ...

دانلود طرح توجیهی کارخانه توس چینی 13ص 1396

دانلود طرح توجیهی کارخانه...

تحقیقی درمورد فن آوری ترموالکتریک

تحقیقی درمورد فن آوری ترموالکتریک...

دانلود طرح توجیهی ماست پلستوریزه 1396

دانلود طرح توجیهی ماست پلستوریزه 1396...

دانلود طرح توجیهی ماشین چاپ 11 ص 1396

دانلود طرح توجیهی ماشین چاپ...

دانلود طرح توجیهی کارخانه شیر ومحصولات لبنی پگاه مشهد 30ص 1396

دانلود طرح توجیهی کارخانه...

تحقیقی درمورد فن آوری اطلاعات و روابط صنعتی

تحقیقی درمورد فن آوری اطلاعات...

دانلود طرح توجیهی طرح کارخانه تولید پوشاک کودکان 1396

دانلود طرح توجیهی طرح کارخانه...

تحقیقی درمورد فلفل سیاه

تحقیقی درمورد فلفل سیاه...

تحقیقی درمورد فلسفه و نظام سیاسى اسلام

تحقیقی درمورد فلسفه...

تحقیقی درمورد فلسفه مدیریتی

تحقیقی درمورد فلسفه مدیریتی...

تحقیقی درمورد فلزات سنگین در کشاورزی و محیط زیست

تحقیقی درمورد فلزات سنگین در...

پاورپوینت علوم هشتم فصل 11 کانی ها 23 اسلاید قابل ویرایش زیبا و آموزنده

پاورپوینت علوم هشتم فصل...

تحقیقی درمورد فلزات بازیافتی

تحقیقی درمورد فلزات بازیافتی...

تحقیقی درمورد فلز قلع

تحقیقی درمورد فلز قلع...

دانلود طرح توجیهی شرکت ایران شرق 1396

دانلود طرح توجیهی شرکت...

تحقیقی درمورد فلز بیسموت

تحقیقی درمورد فلز بیسموت...

تحقیقی درمورد فقه زنان و مسئله برابری

تحقیقی درمورد فقه زنان و مسئله برابری...

تحقیقی درمورد فعالیت های نیکوکارانه 5 ص

تحقیقی درمورد فعالیت...

تحقیقی درمورد فعالیت های کشاورزی

تحقیقی درمورد فعالیت...

تحقیقی درمورد فرزندان پیامبر

تحقیقی درمورد فرزندان پیامبر...

تحقیقی درمورد فردوسی و سلطان محمود

تحقیقی درمورد فردوسی و...

تحقیقی درمورد فردریک ویلهم فروبل

تحقیقی درمورد فردریک ویلهم فروبل...

تحقیقی درمورد فرخی سیستانی

تحقیقی درمورد فرخی سیستانی...

تحقیقی درمورد فرانک لویدرایت

تحقیقی درمورد فرانک لویدرایت...

تحقیقی درمورد فرازی در حماسه حسینی

تحقیقی درمورد فرازی در حماسه...

تحقیقی درمورد فرار از مدرسه و راه درمان آن

تحقیقی درمورد فرار از مدرسه و...

تحقیقی درمورد شرح حال ریاضی دانان ایران وجهان

تحقیقی درمورد شرح حال ریاضی دانان...

تحقیقی درمورد تورم

تحقیقی درمورد تورم...

تحقیقی درمورد تطبیق اسپدانس الکتریکی

تحقیقی درمورد تطبیق...

دانلود طرح توجیهی کارخانه ی ملامین نی ریز 15 ص 0 1396
دانلود طرح توجیهی کارآفرینی شرکت رب مسما مشهد 23 ص 1396
دانلود طرح توجیهی کارآفرینی (شرکت رب مسما مشهد) 1396
دانلود طرح توجیهی کارخانه بخاری کارآفرینی 1396
دانلود طرح توجیهی کارآفرینی و نقش ICT درآن 1396
طرح توجیهی بازیافت مواد پلاستیکی، تولید نایلون و چاپ روی آن
طرح توجیهی احداث استخر سرپوشیده
طرح توجیهی آموزشگاه هنـرهای تجسمی
طرح توجیهی تولیـد مربا، ترشی و خیارشور با ظرفیت 620 تن در سال
طرح توجیهی تولید بخاری گازسوز
طرح توجیهی بازیافت مواد پلاستیکی، تولید نایلون و چاپ روی آن
طرح توجیهی آموزشگاه هنـرهای تجسمی
طرح توجیهی احداث استخر سرپوشیده
طرح توجیهی احداث باشگاه ورزشی با ظرفیت پذیرش 2600 هنرجو در سال
بررسی حقوق و تکالیف کارفرمایان مشمول قوانین و مقررات تأمین اجتماعی در پرتو تأمین اصل امنیت حقوقی

کلمات کلیدی :شرکت شااب خراسان گوجه فرنگی توسط معرفی شرکت شااب توسط نوار نقاله این تغییر ماهیت شااب خراسان 1396 گوجه فرنگی این شرکت این مخازن شرکت شااب لوله های شااب خراسان فرنگی محصول مخازن مهنسین میزان انتقال
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد گنترل وهماهنگی 23 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 37 صفحه


قسمتی از متن .doc :

کنترل وهماهنگی

مفاهیم کلیدی

کنترل-کنترل نظارت مقررات مربوط به کار می‌باشد که بر طبق یک طرح تصور شده برای دست یابی به یک هدف اعمال می‌شود.

جریان(نمودار)

مفهوم جریان امری تمرکزی برای تجزیه وتحلیل روش ها و مراحل مختلف کنترل های سازمانی (تشکیلاتی) می‌باشد و جریان هست یک توالی منطقی بین کار –مواد واطلاعات

بررسی ها(کنترل ونظارت )سازمانی

از نقطه نظر کارشناسان (سرپرستان) این نوع کنترل وسیله ای است که اعمال کارمندان وسرپرستان را بهم وابسته می نماید

بودجه

بعنوان برآوردها(تخمین)برای آینده کلیه بودجه ها براساس پیش بینی درامر فروش بنا شده چنانچه پیش بینی فروش غلط باشد بنابراین بودجه بندی یا اختصاص وجوده(سرمایه) برای عملیات مخصوص(ویژه) نیز ممکن است تغییر یابد.

مدیریت بوسیله تبعیض (استثناء): در چنین روشی از مدیریت یک خط مشی یامعیاری را تاسیس وبنا می‌کند که در آن یک فرد مسئول(ناظر) میتواند تدابیری برای اینکه چگونه محصول یا فعالیتی باید معیار یا استثناء باشد را تعیین می نمایند. اگرقرار است این چنین باشد بنابراین کارشناس می تواند توجه خاص را به آن مبذوب نماید.

اهداف آموزشی(فراگیری)

بعد از اینکه شما این فصل را به اتمام برسانید شما قادر خواهید بود که

1-گام های اساسی در کنترل مراحل مختلف را تشریح نمائید

2-انواع معیارها و استانداردهایی را که سازمان ها در اجرا کار واتخاذ تدابیر بکار می گیرد را توضیح دهید.

3-گام های متعارف (معمولی) در سیستم کنترل وهماهنگی در کار و جریان های اساسی مواد را تعریف نمائید وآنها را در لیست های یادداشت های خود ثبت وضبط نمائید.

4-جریان اطلاعات وارتباط آن با جریان مواد را تشریح کنید.

5-بودجه را بعنوان یک ابزار یا(وسیله) کنترلی شرح دهید.

6-پاسخ ها (واکنش های)برجسته شدی را برای کنترل فشارها مورد بحث قرار دهید.

چگونه سازمان کنترل را بدست می گیرد

نظارت (کنترل) مثل یک دستگاه تنظیم کننده وگرما یا تعدیل کننده و ازیک سیستم می‌باشد که طرح و بررسی گردیده سازمان دهی شده وجهت مناسب به آن داده شده است.

اطلاعات (Fedback) بوجود می آید بعنوان یک سیستمی که بکار گرفته می‌شود.چنانچه این سیستم بدرستی طرح و پایه ریزی شده باشد این اطلاعات قادر خواهد بود که یک مدیر را گوش بزنگ نماید که احتیاج برای عملیات اصلاح طلبانه وجود دارد. مراحل مختلف کنترل شامل سه اصل گام اساسی می‌باشد.

1-تاسیس (ایجاد) معیارهای اجرائی

2-اجرای تدابیر (اندازه گیری) در مقابل چنین معیارهایی

3-اتخاذ روش صحیح چنانچه لازم باشد

این سه گام اساسی وکاربرد آنها این است که آیا مادر حال تجزیه وتحلیل سیستم های عمل









سایر محصولات :
تحقیق در مورد گنترل وهماهنگی 23 ص

تحقیق در مورد گنترل...

تحقیق در مورد کمال انسان از نظر دین

تحقیق در مورد کمال انسان از...

تحقیق در مورد کشت خیار گلخانه

تحقیق در مورد...

دانلود اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول

دانلود اقدام پژوهی اعتماد...

دانلود اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول

دانلود اقدام پژوهی...

دانلود اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول

دانلود اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش...

دانلود اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول

دانلود اقدام پژوهی اعتماد به...

تحقیق در مورد قالب بندی

تحقیق در مورد قالب بندی...

تحقیق در مورد کره

تحقیق در مورد کره...

تحقیق در مورد کارخانه ماکارونی جام 8 ص

تحقیق در مورد کارخانه ماکارونی جام ...

تحقیق در مورد قطب نما

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کاربردهای‌ بیوتکنولوژی‌ در کشاورزی 0780

تحقیق در مورد کاربردهای‌ بیوتکنولوژی‌ در...

تحقیق در مورد قطعات سه بعدی تور سیمی

تحقیق در مورد قطعات سه بعدی تور...

تحقیق در مورد قرار داد 1919

تحقیق در مورد قرار داد...

دانلود نمونه برگ داوری داوری دبیر تخصصی

دانلود نمونه برگ داوری...

دانلود نمونه برگ داوری داوری دبیر تخصصی

دانلود نمونه برگ داوری داوری دبیر...

دانلود نمونه برگ داوری داوری دبیر تخصصی

دانلود نمونه برگ داوری داوری دبیر...

دانلود نمونه برگ داوری داوری دبیر تخصصی

دانلود نمونه برگ داوری...

تحقیق در مورد فنون دیگری برای جمع آوری محصول Partial 12 ص

تحقیق در مورد فنون دیگری برای جمع...

تحقیق در مورد فیزیک پزشکی 24 ص

تحقیق در مورد فیزیک پزشکی 24 ص...

تحقیق در مورد فهرستنویسی صفحات وب و اینترنت 25 ص

تحقیق در مورد فهرستنویسی صفحات...

تحقیق در مورد فلسفه اخلاقی پیامبر

تحقیق در مورد فلسفه اخلاقی...

تحقیق در مورد فضیلت یاد خدا

تحقیق در مورد فضیلت یاد خدا...

تحقیق در مورد فرش چینی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد غیبت

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد عوامل مهم ضبط برروی سی دی یست

تحقیق در مورد عوامل مهم ضبط برروی...

تحقیق در مورد عوامل مهم ضبط برروی سی دی یست 17 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد عملیات داشت

تحقیق در مورد عملیات داشت...

تحقیق در مورد علم اسلامی،مدیریت اسلامی 10ص

تحقیق در مورد...

دانلود نمون برگ داوری طرح درس

دانلود نمون برگ...

تحقیق در مورد علل دروغگویی و راه جلوگیری از آن 19 ص

تحقیق در مورد علل دروغگویی و راه...

دانلود نمون برگ داوری طرح درس

دانلود نمون برگ...

دانلود نمون برگ داوری طرح درس

دانلود نمون برگ داوری طرح...

تحقیق در مورد علل عقب ماندگی مسلمانان 25 ص

تحقیق در مورد...

دانلود نمون برگ داوری طرح درس

دانلود نمون برگ داوری طرح درس...

الکتروشیمی صنعتی

الکتروشیمی صنعتی...

تحقیق در مورد عدد

تحقیق در مورد عدد...

تحقیق در مورد عدالت امامان 22 ص

تحقیق در مورد عدالت امامان 22...

تحقیق در مورد عدالت

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد عدالت اجتماعی 20 ص

تحقیق در مورد عدالت اجتماعی 20 ص...

تحقیق در مورد طنابداران

تحقیق در مورد طنابداران...

تحقیق در مورد طرح پرورش شتر مرغ

تحقیق در مورد طرح پرورش شتر مرغ...

تحقیق در مورد طرح مسکن مهر موانع و تنگناها

تحقیق در مورد طرح...

تحقیق در مورد طالع بینی خواب

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ضرورت وجود روح

تحقیق در مورد ضرورت...

تحقیق در مورد صهیونیسم

تحقیق در مورد صهیونیسم...

تحقیق در مورد صله رحم

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد صادرات نامرئی

تحقیق در مورد صادرات نامرئی...

تحقیق در مورد شیر و فرآورده

تحقیق در مورد شیر و فرآورده...

تحقیق در مورد شیطان یا ابلیس

تحقیق در مورد شیطان یا ابلیس...

پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد آموزش کارآفرینی
پاورپوینت در مورد تاریخچه روانشناسی
تحقیق در مورد زمین شناسی
پاورپوینت در مورد ریاضی سوم دبستان(پاسخ به فعالیت سرگرمی و معمّا صفحه 60 کتاب درسی )
پاورپوینت در مورد سرطان پروستات
پاورپوینت در مورد مدیریت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم(ارزش ها)
آموزش حقوق شهروندی
آشنایی با قوانین مالی و محاسباتی
پاورپوینت در مورد مدیریت زخم های فشاری
پاورپوینت در مورد مخلوط
تحقیق در مورد وضع فرهنگی و سیاسی عصر ائمه 10 ص
آدیپوکین ها
آزمایشگاه شیمی معدنی(1)
آشنائی با تحول در نظام اداری
آب سبز آب آبی
اهمیت توجه به زنان وابسته به مواد هنگام زایمان
تحقیق در مورد گوگرد Smffmr
پاورپوینت در مورد اعداد مقدس
تحقیق در مورد کبد
پاورپوینت در مورد کانابیس
پاورپوینت در مورد کار گروهی
اهداف، سؤال، فرضیه
پاورپوینت در مورد نور پردازی در ماکروگرافی
انسان
تحقیق در مورد انگور 17 ص
پاورپوینت در مورد زندگینامه ی خوارزمی(ریاضی و نجوم)
آلاینده های موادغذائی
پاورپوینت در مورد طب اسلامی و طب مسلمانی
اهمیت کنترل مواد غذایی در سطح عرضه و برنامه های آینده
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
تحقیق در مورد سرکه 17ص
پاورپوینت در مورد خرس و خرس قطبی(تحقیق دانش آموزی)
تحقیق در مورد زندگانی امام رضا
پاورپوینت در مورد فصد
پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد آموزش کارآفرینی
تحقیق در مورد تولید پرتو x 33 ص
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
تحقیق در مورد آبزی پروری سردابی
تحقیق در مورد گندم 15 ص
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد APA
تحقیق در مورد تربیت 14 ص
پاورپوینت در مورد تاریخچه روانشناسی
پاورپوینت در مورد تغذیه وریدی در نوزادان
پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی
پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2
تحقیق در مورد گزارش تحلیلی از بورس + اقتصاد + دبی 15 ص
پاورپوینت در مورد تغذیه وریدی در نوزادان
پاورپوینت در مورد توپولوژی شبکه
پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی
پاورپوینت در مورد تعالی سازمانی با تمرکز برمدیریت منابع انسانی
پاورپوینت در مورد توسعه اقتصاد ورزش با تاکید بر حضور بخش خصوصی
پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2
پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند
پاورپوینت در مورد تدوین پایان نامه
پاورپوینت در مورد 1 tojihi
پاورپوینت در مورد ارزیابی عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با نگاهی به (فرهنگسرا ها)
پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند
پاورپوینت در مورد تاریخچه خدمات بیمارستانی
پاورپوینت در مورد تعالی سازمانی با تمرکز برمدیریت منابع انسانی
پاورپوینت در مورد برنامه های کنترل وپیشگیری از بیماری بروسلوز طی 10 سال گذشته در استان یزد

کلمات کلیدی :مراحل مخلف کنرل مورد گنرل وهماهنگی میzwnj باشد مراحل مخلف برای عملیا گام های های اساسی گام اساسی باشد بنابراین مخلف کنرل میzwnj جریان اساسی سازمان اطلاعا بودجه مراحل چنانچه
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت جستجو و اندازه گیری عوامل نگهدارنده و مواد افزودنی در شیر

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 37 اسلاید


قسمتی از متن .ppt :

جستجو و اندازه گیری عوامل نگهدارنده و مواد افزودنی در شیر

تعریف:

عوامل نگهدارنده گاهی برای نگهداری شیر و جلوگیری از فساد و زمانی برای تبدیل شیر فاسد و خراب به شیری که دارای ظاهر معمولی باشد, اضافه میگردند.

حالت اول طبیعی بوده و حالت دوم تقلب محسوب می شود.

جستجو و اندازه گیری بیکرمات دوپتاس:

الف)جستجو:

اصول آزمایش:

بیکرمات دوپتاس معمولاً برای نگهداری نمونه های شیر اضافه می گردد, بدین جهت اینگونه شیرها زرد رنگ میباشند. برای تشخیص بیکرمات دوپتاس در شیر میتوان از نیترات نقره استفاده نمود که با آن رسوب کرمات نقره قرمز نارنجی میدهد.

معرفهای لازم برای آزمایش:

-محلول 1 درصد نیترات نقره

طرز عمل: در یک لوله آزمایش تقریباً یک میلی لیتر از شیر مشکوک و 3 تا 5 میلی لیتراز یک محلول یک درصد نیترات نقرهوارد مینماییم چنانچه رنگ زرد شیر مربوط بوجود بی کرمات دوپتاس باشد, تبدیل به قرمز نارنجی میشود. برای تشخیص بهتر رنگ میتوان از یک لوله آزمایش حاوی شیر معمولی بعنوان شاهد استفاده نمود.









سایر محصولات :
پاورپوینت جستجو و اندازه گیری عوامل نگهدارنده و مواد افزودنی در شیر

پاورپوینت جستجو و...

پاورپوینت توزیع و نگهداری داروسیاست ها و روش ها

پاورپوینت توزیع و نگهداری داروسیاست ها و...

تحقیق در مورد اصول تغذیه دام 12 ص

تحقیق در مورد اصول...

پاورپوینت جمهوری آفریقای جنوبی

پاورپوینت جمهوری آفریقای جنوبی...

تحقیق در مورد اصلاحات ساختاری آموزش و پرورش درمانی بر دردهای کهنه

تحقیق در مورد...

پاورپوینت توزیع میانگین نمونه

پاورپوینت توزیع میانگین نمونه...

تحقیق در مورد اصلاح نژاد دام

تحقیق در مورد اصلاح...

پاورپوینت تئوری های مدیریت

پاورپوینت تئوری های مدیریت...

تحقیق در مورد اصطلاحات مربوط به اجزای موتور خودرو 6ص

تحقیق در مورد اصطلاحات...

تحقیق در مورد اشتباه فاحش مدیران ارشد 5 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد آلودگی آب

تحقیق در مورد آلودگی آب...

بررسی هسته اولیه روستای ریاب گناباد

بررسی هسته اولیه روستای ریاب...

تحقیق در مورد آلمان

تحقیق در مورد آلمان...

تحقیق در مورد آفرینش

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد آغاز وپایان جهان در قرآن 8 ص

تحقیق در مورد آغاز وپایان...

تحقیق در مورد آغاز خلقت انسان 20 ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

تحقیق در مورد آشنایی...

تحقیق در مورد آشنایی با پرورش میگو آقای حسینی

تحقیق در مورد آشنایی...

تحقیق در مورد آشنایی با توربین های گازی

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد آشنایی با SCSI001

تحقیق در مورد آشنایی با SCSI001...

تحقیق در مورد آشنایی با SCSI 00

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد آشنائی با پروتکل های SLIP و PPP

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد آشنائی با چاپ

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد آشنایی با DHCP Server در محدوده خود فرمانروایی کنید

تحقیق در مورد ...

پاورپوینت بررسی و کنترل همه گیری ها 70 اسلاید

پاورپوینت بررسی و کنترل همه گیری ها...

بررسی چند مکان دیدنی

بررسی چند مکان دیدنی...

پاورپوینت یولاف 23 اسلاید

پاورپوینت یولاف 23...

پاورپوینت ورود و خروج اطلاعات

پاورپوینت ورود و خروج اطلاعات...

پروژهAngry Birds انگری برد در نرم افزار سالید ورک

پروژهAngry Birds انگری برد ...

بقعۀ دانیال نبی شوش

بقعۀ دانیال نبی شوش...

پاورپوینت ویژگی فاضلاب صنایع

پاورپوینت ویژگی فاضلاب صنایع...

بررسی تاثیر معماری بر سینمای اکسپرسیونیست

بررسی تاثیر معماری بر...

پاورپوینت واژه نامه علوم اجتماعی 20110615 083312

پاورپوینت واژه نامه علوم اجتماعی...

بررسی عوامل مشترک معماری و موسیقی و پیوستگی های آن

بررسی عوامل مشترک معماری و...

پاورپوینت ووشرری بانکروفتی b9121592

پاورپوینت ووشرری بانکروفتی b9121592...

برج العرب

برج العرب...

پاورپوینت ونتوری و اریفس متر Eskandar Filabi

پاورپوینت ونتوری و اریفس...

پاورپوینت هیداتیدوز 54a20a4b

پاورپوینت هیداتیدوز 54a20a4b...

پاورپوینت هوش وشغل

پاورپوینت هوش وشغل...

ایزولاسیون و مقره ها

ایزولاسیون و مقره...

پاورپوینت والیبال 26 اسلاید

پاورپوینت والیبال 26...

صفحه کلید همه‌کاره ۵

صفحه کلید همه‌کاره ۵...

پاورپوینت هوش،،تعریفهای مختلف و بهره هوشی 22 اسلاید

پاورپوینت هوش،،تعریفهای مختلف و بهره هوشی ...

پاورپوینت هویت واقتدار ملی

پاورپوینت هویت واقتدار ملی...

باغ عباس اباد بهشهر

باغ عباس اباد بهشهر...

پاورپوینت هوش مصنوعی و سیستم خبره

پاورپوینت هوش مصنوعی...

بازدید علمی ساختمان خدمات شهرداری منطقه 12 مشهد

بازدید علمی ساختمان خدمات...

پاورپوینت هوادهی

پاورپوینت هوادهی...

انواع پرسپکتیو

انواع پرسپکتیو...

پاورپوینت هورمون های گیاهی و کاربرد آن در گیاه

پاورپوینت هورمون های گیاهی و کاربرد آن...

پاورپوینت آشنایی با تعالی EFQM ویرایش سال 2010
پاورپوینت حجامت
پاورپوینت مرگ مغزی
پاورپوینت مدیریت تماس
تحقیق در مورد آفرینش
تحقیق در مورد افرینش انسان
پاورپوینت مدیریت اخلاق
پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن
پاورپوینت بیماری های کبد

کلمات کلیدی :گیری عوامل نگهدارنده اندازه گیری عوامل عوامل نگهدارنده بیکرمات دوتاس اندازه گیری مواد افزودنی گیری عوامل درصد نیترات لوله آزمایش قرمز نارنجی جستجو دوتاس آزمایش نگهدارنده عوامل اندازه نیترات
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد مدد کاری

تحقیق در مورد مدد کاری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : وورد


نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )


تعداد صفحه : 153 صفحه




قسمتی از متن .doc :



‏18


‏1


‏تقدیم به:


‏تمامی مددکاران اجتماعی و زحمت کش در بنیاد شهید و امور ایثارگران مددکارانی که همیشه ‏برای مددرسانی و کمک به همنوعان خود از هیچ کاری کوتاهی نکرده و در همه عرصه های زندگی با مددجویان نهایت سعی و تلاش را به کار بسته اند، به امید‏ آنروزی که همه مددکاران در ایران ‏بتوانند ‏زمینه های موفقیت و رشد را در تمامی عرصه های ‏مددرسانی ببینند‏.


‏18


‏2


‏پیشگفتار :


‏به نام او که همیشه آرام بخش همه دلها می باشد .


‏مجموعه مطالبی که در این جزوه به علاقه مندان تقدیم می گردد نتیجه تلاش و سعی مسئول محترم مددکاری سازمان غرب استان تهران جناب اقای بیات و سه تن از استادان گرامی و زحمت کش بوده است که در کانون شهید فهمیده شهرستان کرج به مددکاران آن محدود و شهرستان های اطراف کرج آموزش داده شده است .و سعی گردیده چکیده مطالب مهم در خصوص مددکاری جمع آوری شود تا انشاالله مورد بهره مندی تمامی مددکاران گردد .



‏ با تشکر و احترام


‏18


‏3


‏فهرست کلی مطالب


‏عنوان صفحه


‏پیشگفتار


‏فصل اول : مبانی مددکاری اجتماعی


‏فصل دوم : اصول مددکاری اجتماعی


‏فصل سوم: ابزارهای مورد نیاز در مددکاری اجتماعی


‏فصل چهارم: روشهای مددکاری اجتماعی












سایر محصولات :
تحقیق در مورد مدد کاری

تحقیق در مورد مدد کاری ...

تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

تحقیق در مورد مدیریت ارتباط...

تحقیق در مورد مبدلهای حرارتی دسته بندی و ساختمان انها 44 ص

تحقیق در مورد مبدلهای حرارتی دسته...

تحقیق در مورد مبدلهای حرارتی 60ص

تحقیق در مورد مبدلهای حرارتی 60ص...

تحقیق در مورد مالاریا

تحقیق در مورد مالاریا...

تحقیق در مورد مبانى اندیشه هاى سیاسى اهل سنت 28 ص

تحقیق در مورد مبانى...

اموزش شبیه سازی محیط متخلخل در انسیس فلوئنت

اموزش شبیه سازی محیط متخلخل در انسیس...

درمان کنترل ادرار و مستقل شدن از سوند برای بیماران ضایعه نخاعی

درمان کنترل ادرار و مستقل...

تحقیق در مورد لبنیات

تحقیق در مورد لبنیات...

تحقیق در مورد ماشین ابزار 50ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ماشین برداشت پسته

تحقیق در مورد ماشین...

تحقیق در مورد قالی بافی 146ص

تحقیق در مورد قالی بافی 146ص...

تحقیق در مورد قوانین ترمودینامیک

تحقیق در مورد قوانین ترمودینامیک...

تحقیق در مورد کود فسفاته 19 ص

تحقیق در مورد کود فسفاته 19...

تحقیق در مورد کراتین 38 ص

تحقیق در مورد کراتین...

تحقیق در مورد قوم آریایی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد قلب یا دل

تحقیق در مورد قلب یا...

تحقیق در مورد قهوه

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد قالی سنندج 10 ص

تحقیق در مورد قالی سنندج...

تحقیق در مورد قالب گیری تزریقی 16 ص

تحقیق در مورد قالب...

تحقیق در مورد قالی 29ص

تحقیق در مورد قالی 29ص...

تحقیق در مورد قالب های متداول برای تولید شمش فولادی 42 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد فیبرنوری در شبکه ها 19 ص

تحقیق در مورد فیبرنوری در...

تحقیق در مورد قارچ 67ص

تحقیق در مورد قارچ...

تحقیق در مورد فساد دربار پهلوی 159 ص

تحقیق در مورد فساد دربار پهلوی...

تحقیق در مورد فروغ و سهراب

تحقیق در مورد فروغ و...

تحقیق در مورد فناوری نانو

تحقیق در مورد فناوری نانو...

تحقیق در مورد فرهنگشکاف نسلها 89 ص

تحقیق در مورد فرهنگشکاف...

تحقیق در مورد فایروال 60 ص

تحقیق در مورد فایروال 60 ص...

تحقیق در مورد فایرفاکس چیه 25 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد عکاسی 45 ص

تحقیق در مورد عکاسی...

تحقیق در مورد عناصرشیمیایی

تحقیق در مورد عناصرشیمیایی...

تحقیق در مورد عوامل مؤثر بر توزیع درآمد 117 ص

تحقیق در مورد عوامل مؤثر...

تحقیق در مورد علم شیمی

تحقیق در مورد علم شیمی...

تحقیق در مورد عسلک پنبه 30 ص

تحقیق در مورد عسلک...

تحقیق در مورد صحرا نشینان و نگاره های آنان

تحقیق در مورد صحرا نشینان و...

تحقیق در مورد زنگ زرد گندم

تحقیق در مورد زنگ زرد گندم...

تحقیق در مورد ترمودینامیک

تحقیق در مورد ترمودینامیک...

تحقیق در مورد خصوصیات انتقال گرما و ضریب اصطکاک دریک لوله مدور مجهز به نوار مارپیچی 12 ص

تحقیق در مورد خصوصیات انتقال گرما...

فایل فلش تبلت چینی ATM7031A_Q88_v1.3 20150318 LCD 40pin

فایل فلش تبلت چینی...

راهنمای تعمیرات خودروی ماکسیما شامل دو کتاب

راهنمای تعمیرات خودروی ماکسیما...

نقد داستان کوتاه The Open Boat by Stephen Crane

نقد داستان کوتاه ...

تحقیق در مورد عـقـایـد و انـدیـشـه هـاى بـنـیـادى اسـلام

تحقیق در مورد عـقـایـد...

تحقیق در مورد عملگر تعویض دنده و میله بندی آن

تحقیق در مورد عملگر تعویض...

تحقیق در مورد علف کش ها

تحقیق در مورد علف کش ها...

تحقیق در مورد طیف سنجی 22 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ظهور حضرت مهدی 62 ص

تحقیق در مورد ظهور...

تحقیق در مورد طلیعه شهرنشینی

تحقیق در مورد طلیعه شهرنشینی...

تحقیق در مورد طرز کار ترمز ABS

تحقیق در مورد...

پاورپوینت در مورد آشنایی با ساختار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد حسابرسی کیفیت و اجتماعی ، محیط زیست
پاورپوینت در مورد دین یا ادیان الهی
تحقیق در مورد مرغداری
تحقیق در مورد مالاریا
تحقیق در مورد مفهوم سواد اطلاعاتی و باسواد اطلاعاتی در یک نگاه
تحقیق در مورد خاک 14 ص
تحقیق در مورد خط
پاورپوینت در مورد دین یا ادیان الهی
تحقیق در مورد روایت کربلا 28 ص
تحقیق در مورد رله
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد حضرت سلیمان علیه السلام
تحقیق در مورد روایت کربلا 28 ص
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد رنگ کو شیمیایی و گیاهی
تحقیق در مورد رله
تحقیق در مورد رقم جدید برنج شفق
تحقیق در مورد رایوایزوتوپ
تحقیق در مورد راه کار هزینه کاربر

کلمات کلیدی :مددکاری اجماعی‏فصل عرصه های مدد کاری مورد مدد مددکاری مددکاران اجماعی‏فصل
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره حسابداران و حسابرسان

تحقیق درباره حسابداران و حسابرسان

این محصول در قالب ورد(WORD) و قابل ویرایش در16 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

حسابداران و حسابرسان

مقدمه

بیشتر شغل دست کم به یک درجه کارشناسی در حسابداری یا رشته ی مربوط نیاز دارند.

  • کلا موقعیت های شغلی باید مناسب باشند با وجود این جویندگان شغل که بازشناسی ماهرانه ای از طریق تأئیدیه یا گواهی نامه، درجه کارشناسی ارشد، مهارت در حسابداری و حسابرسی نرم افزار کامپیوتر یا کارشناسی تخصصی به دست آورده اند برتری خواهند داشت.
  • افزایش در تعداد تجارت، تغییر قانون های مالی و کنترل و بالا بردن بررسی دقیق در موسسه مالی، باعث بالا رفتن حسابداری و حسابرسی می شود.

ویژگی های کار:

حسابداران و حسابرسان ضمانت می کنند که موسسات تجاری ملت ها به طرز کارآمدی سازمان داده می شدند، گزارشات عمومی آنها به طور صحیح نگهداری می شوند و مالیات های آن به درستی و به موقع پرداخت می شوند. آنها با پیشنهاد در افزایش مجموع وسیعی از تجارت ها و سرویس های حسابداری نقش بسیار مهمی را نسبت به مشتری هایشان بر عهده می گیرند.

این سرویس ها شامل عموم مردم، کادر مدیریت، حسابداری دولتی و به همان اندازه حسابرسی داخلی را شامل می شود. از آن طرف کارهای ضروری حرفه –آماده کردن ، تجزیه کردن و تأیید کردن مدارک مالی برای فراهم کردن اطلاعات برای مشتریان – بیشتر حسابداران نیاز دارند که حوزه ی وسیعی از دانش ها و مهارت ها را در اختیار داشته باشند.

حسابداران و حسابرسان این سرویس ها را وسعت داده اند. آنها پیشنهاد داده اندکه تجزیه و تحلیل بودجه، مالی و برنامه های سرمایه گذاری، مشاوره تکنولوژی اطلاعات و سرویس های قانونی محدود را شامل بشوند.

وظایف شغلی خاص در این چهار رشته اصلی حسابداری تفاوت دارد. عموم مردم –مدیریت- دولتی و داخلی ،حسابداران حوزه ی وسیعی از حسابداری، حسابرسی، مالیات و فعالیت های مشاوره ای برای مشتری هایشان انجام می دهند که احتمالاً شرکت ها، دولت ها و سازمانهای غیر انتفاعی یا شخصی می باشند. برای مثال بعضی از حسابداران به مواد مالیاتی مانند موسسات توصیه ای مزایای مالیات و معایب تصمیمات تجاری خاص و آماده کردن بازگشت درآمدهای مالیاتی شخصی متمرکز می شوند.









سایر محصولات :
تحقیق درباره حسابداران و حسابرسان

تحقیق درباره حسابداران و حسابرسان...

تحقیق درباره حجاب و امنیت اجتماعی

تحقیق درباره حجاب و...

تحقیق درباره درمان بیماریها با گیاهان دارویی

تحقیق درباره درمان بیماریها با گیاهان دارویی...

پاورپوینت اصول درمان ضد میکروبی _ 39 اسلاید

پاورپوینت اصول درمان ضد...

تحقیق درباره حجاب و اصالت فرهنگ

تحقیق درباره حجاب و اصالت فرهنگ...

تحقیق درباره حجاب فروغ

تحقیق درباره حجاب فروغ...

تحقیق درباره درمان شکستگی ها

تحقیق درباره درمان شکستگی ها...

تحقیق درباره درمان و مراقبت

تحقیق درباره درمان و مراقبت...

بهترین کتاب آموزش ویژوال استودیو

بهترین کتاب آموزش ویژوال استودیو...

دانلود فایل ورد word ارائه مدلی جهت استقرار مدیریت پروژه امنیت اطلاعات بر اساس استاندارد PMBOK

دانلود فایل ورد word ارائه مدلی...

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین...

پاورپوینت سطح بوروکراسی

پاورپوینت سطح بوروکراسی...

پاورپوینت نقش گروههای ذی نفوذ فشار و احزاب در خط مشی گذاری دولتی

پاورپوینت نقش گروههای ذی نفوذ فشار...

تحقیق درباره چیلرchiller

تحقیق درباره چیلرchiller...

پاورپوینت نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی

پاورپوینت نظام سیاسی و خط مشی گذاری...

پاورپوینت بازیگران و محیط خط مشی

پاورپوینت بازیگران و محیط...

اموزش برنامه نویسی اندروید

اموزش برنامه نویسی...

دانلود فایل ورد word ارائه ی یک مدل داده مناسب برای کشف انتقال بیماری های ژنتیکی

دانلود فایل ورد...

پاورپوینت اجرای خط مشی گذاری

پاورپوینت اجرای خط مشی گذاری...

طرح لایه باز کارت عروسی 21

طرح لایه باز کارت ...

طرح لایه باز کارت عروسی 20

طرح لایه باز کارت ...

تحقیق درباره چهل حدیث از پیامبر اکرم ص

تحقیق درباره چهل حدیث از پیامبر...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ Dell Studio XPS M1340

دانلود فایل بایوس لپ...

پاورپوینت نقش گروههای فشار و احزاب در خط مشی گذاری دولتی

پاورپوینت نقش گروههای فشار...

پاورپوینت نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی

پاورپوینت نظام سیاسی و خط مشی...

پاورپوینت بازیگران و محیط خط مشی

پاورپوینت بازیگران و...

پاورپوینت اجرای خط مشی گذاری

پاورپوینت اجرای خط...

تحقیق درباره چند حدیث از چند امام

تحقیق درباره چند حدیث از...

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین...

دانلود جزوه انگل شناسی 4 بندپایان

دانلود جزوه انگل شناسی 4 بندپایان...

پاورپوینت سطح بوروکراسی

پاورپوینت سطح بوروکراسی...

ویژه‌نامه 25 ذی‌القعده؛ دحوالارض_2 بروشور

ویژه‌نامه 25 ذی‌القعده؛ دحوالارض_2...

طرح لایه باز کارت عروسی 19

طرح لایه باز کارت عروسی...

طرح لایه باز کارت عروسی 18

طرح لایه باز کارت ...

طرح لایه باز کارت عروسی 17

طرح لایه باز...

طرح لایه باز کارت عروسی 16

طرح لایه باز...

طرح لایه باز کارت عروسی 7

طرح لایه باز کارت عروسی 7...

تحقیق درباره چکیده‌ای در مورد سورة شوری

تحقیق درباره چکیده‌ای در مورد...

استاندارد بین المللی حسابرسی داخلیانجمن حسابرسان داخلی

استاندارد بین المللی...

پاورپوینت توسعه دولت الکترونیکی _ 50 اسلاید

پاورپوینت توسعه دولت الکترونیکی...

پاورپوینت توسعه دولت الکترونیکی _ 50 اسلاید

پاورپوینت توسعه دولت الکترونیکی _...

پاورپوینت توسعه دولت الکترونیکی _ 50 اسلاید

پاورپوینت توسعه دولت الکترونیکی _ 50 اسلاید...

پاورپوینت توسعه دولت الکترونیکی _ 50 اسلاید

پاورپوینت توسعه دولت...

دانلود تحقیق درباره تاجر و شغل تجارت
دانلود تحقیق درباره اسلحه پیشرفته سربازان قرن ۲۱
تحقیق درباره علف چشمه یا بولاغ
پاورپوینت درباره برنامه ریزی و سیاستگذاری فرهنگی در ایران
دانلود گزارش کاروزی صنایع لاستیک
دانلود گزارش کارورزی شرکت قند شیروان
دانلود گزارش کارورزی لوسمی میلوئیدها دو مزم
دانلود گزارش کارورزی شرکت آب و فاضلاب
دانلود گزارش کارورزی عمران پروژه خیام 18
دانلود گزارش کارورزی مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی بامداد
دانلود گزارش کارورزی مجتمع تک واحد داده پردازی تون
دانلود تحقیق درباره فیثاغورث
دانلود تحقیق درباره زکریای رازی
تحقیق درباره بررسی عملکرد الگوریتم بهینه سازی توده ذرات (PSO )
تحقیق درباره ی ترکیب جامدات در وسایل مخلوط کن مختلف
تحقیق درباره ی تخریب فلزات با عوامل غیرخوردگی
تحقیق درباره ی نقش تغییرات اجتماعی درتحولات فرهنگی
تحقیق درباره تیتراسیون
تحقیق درباره دیدگاه سید محمد خاتمی درباره فلسفه
تحقیق درباره دیوان شمس
تحقیق درباره مینیاتور
تحقیق درباره دین‌شناسی و عرفان
تحقیق درباره دین و معنویت
تحقیق درباره سازمان دهی شده تیراندازی

کلمات کلیدی :حقیق درباره حسابداران مشری هایشان این سرویس عموم مردم آماده کردن سرویس های نیاز دارند درباره حسابداران حسابرسان این درجه کارشناسی حقیق درباره حسابداران حسابداری حسابرسان سرویس حسابرسی ndash وسیعی باشند
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

دانلود اقدام پژوهی جغرافیای چهارم ابتدایی ، بخش نواحی آب و هوایی ایران 

دانلود اقدام پژوهی جغرافیای چهارم ابتدایی ، بخش نواحی آب و هوایی ایران .

موضوع اقدام پژوهی :

حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب و هوایی ایران 

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات:9

فهرست:

چکیده:2

تشکر2

مقدمه:3

1ـ موضوع یا عنوان مشکل:3

2ـ بیان مسئله (توصیف موقعیت آموزشی)3

3ـ جمع آوری اطلاعات (شواهد1)4

4ـ تجزیه و تحلیل داده ها:5

5ـ انتخاب راه حل موقت:6

6ـ اجرای طرح و نظارت بر تغییر پیشنهادی:6

7ـ جمع آوری اطلاعات (شواهد2):7

8ـ ارزشیابی و نتیجه گیری:8

منابع و ماخذ8









سایر محصولات :
دانلود اقدام پژوهی جغرافیای چهارم ابتدایی ، بخش نواحی آب و هوایی ایران 

دانلود اقدام پژوهی جغرافیای چهارم...

فایل پاورپوینت کارگاه آموزشی تحلیل پوششی داده ها.

فایل پاورپوینت کارگاه آموزشی تحلیل...

پاورپوینت حمل و نقل و محیط زیست

پاورپوینت حمل و نقل و...

پاورپوینت طراحی مدل انتقال اطلاعات در شبکه های پزشکی اورژانس.

پاورپوینت طراحی مدل انتقال اطلاعات در...

دانلود اقدام پژوهی اعتماد به نفس.

دانلود اقدام پژوهی اعتماد به نفس....

دانلود فایل نمونه اقدام پژوهی پنجم جذاب نمودن درس انشا برای دانش آموزان.

دانلود فایل نمونه اقدام پژوهی پنجم جذاب...

پاورپوینت درس پایگاه داده پیشرفته

پاورپوینت درس پایگاه داده پیشرفته...

فایل پاورپوینت تحلیل الگوریتم ها مسائل و تمرین ها.

فایل پاورپوینت تحلیل الگوریتم...

طراحی سیستم های آبیاری قطره ای.

طراحی سیستم های آبیاری قطره...

پاورپوینت دینامیک قطار

پاورپوینت دینامیک قطار...

تولید گندم در ایران

تولید گندم در ایران...

پاورپوینت راههای دستیابی به سلامت جسمانی و روانی

پاورپوینت راههای دستیابی به سلامت...

پاورپوینت جزوه اخلاق

پاورپوینت جزوه اخلاق...

پاورپوینت برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی

پاورپوینت برنامه الگویی HACCP...

مقاله درباره جستجوی پیشرفته در اینترنت_29 صفحه word

مقاله درباره جستجوی پیشرفته در اینترنت_29...

مقاله درباره جستجوی پیشرفته در اینترنت_29 صفحه word

مقاله درباره جستجوی...

پاورپوینت تولید مداد روزنامه ای

پاورپوینت تولید مداد روزنامه ای...

مقاله درباره جستجوی پیشرفته در اینترنت_29 صفحه word

مقاله درباره جستجوی پیشرفته در اینترنت_29 صفحه...

مقاله درباره جستجوی پیشرفته در اینترنت_29 صفحه word

مقاله درباره جستجوی پیشرفته در...

پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی

پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط...

پاورپوینت تکنالوژی میتر خوانی ساکن توسط بی ام ویاس

پاورپوینت تکنالوژی میتر...

پاورپوینت بهداشت دهان و دندان

پاورپوینت بهداشت دهان و دندان...

پاورپوینت اخلاق و مبانی آن

پاورپوینت اخلاق و...

پاورپوینت برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی و سند توسعه‌ی نیروی انسانی کشور

پاورپوینت برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی و...

تعارض سازمانی تعریف، مبانی، انواع و مدیریت تعارض

تعارض سازمانی تعریف،...

پاورپوینت اشنایی_با_هیأت_مرکزی_گزینش

پاورپوینت اشنایی_با_هیأت_مرکزی_گزینش...

پاورپوینت برنامه مشارکتی بین المللی

پاورپوینت برنامه مشارکتی بین المللی...

پاورپوینت آشنایی با طرح های بزرگ اجرایی و مراحل اجرا و برنامه ریزی و نظارت طرح های توسعه و عمرانی

پاورپوینت آشنایی با طرح...

مقاله درباره فرایند امنیت اطلاعات _43 صفحه word

مقاله درباره فرایند امنیت اطلاعات _43...

مقاله درباره فرایند امنیت اطلاعات _43 صفحه word

مقاله درباره فرایند امنیت اطلاعات _43 صفحه...

مقاله درباره فرایند امنیت اطلاعات _43 صفحه word

مقاله درباره فرایند امنیت اطلاعات _43...

مقاله درباره فرایند امنیت اطلاعات _43 صفحه word

مقاله درباره فرایند امنیت...

دانلود درس پژوهی فارسی بخوانیم اول ابتدایی، یادگیری نشانه ها.

دانلود درس پژوهی فارسی بخوانیم...

پاورپوینت آسیب شناسی ورزشی

پاورپوینت آسیب شناسی ورزشی...

دانلود فایل تحلیل خوانایی کتاب مطالعات چهارم ابتدایی به شیوه گانینگ فوک.

دانلود فایل تحلیل خوانایی کتاب...

فایل پاورپوینت تحقیقات زیست پزشکی.

فایل پاورپوینت تحقیقات زیست پزشکی....

پاورپوینت طراحی سوالات مفهومی و استاندارد.

پاورپوینت طراحی سوالات...

پاورپوینت Safety Spectacles

پاورپوینت Safety Spectacles...

پاورپوینت Safety Spectaclesیا عینک ایمنی

پاورپوینت Safety Spectaclesیا عینک...

آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی

آموزش صفر تا...

فایل پاورپوینت تجزیه وتحلیل صنعت دارو.

فایل پاورپوینت تجزیه وتحلیل...

دانلود فایل اقدام پژوهی در مورد آراستگی و شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه.

دانلود فایل اقدام پژوهی در...

پاورپوینت Safety Spectacles

پاورپوینت Safety Spectacles...

دانلود تحلیل محتوای کتب ریاضی متوسطه اول بر اساس تفکر خلاق.

دانلود تحلیل محتوای کتب ریاضی متوسطه اول...

لایه رقومی سازندهای زمین شناسی ایران

لایه رقومی سازندهای زمین شناسی ایران...

فایل خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس ..
طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG
درس پژوهی علوم تجربی پایه سوم ابتدایی درس انرژی
درس پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی کسر و عدد مخلوط
فایل خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس ..
درس پژوهی علوم تجربی پایه سوم ابتدایی درس انرژی
درس پژوهی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی درس تغییرات مواد
درس پژوهی هدیه های آسمانی پایه دوم ابتدایی درس افطار شیرین
درس پژوهی درس ورزش و تربیت بدنی پایه چهارم ابتدایی
پاورپوینت سازماندهی و رهبری
پاورپوینت در مورد سازمان دهی
پاورپوینت سازمان استراژی محور
پاورپوینت ساختمان و عمل دستگاه عضلانی بدن
پاورپوینت ساختمان پوست
پاورپوینت ساختارهای خودکار و نیمه خودکار wsn در شبکه
پاورپوینت ساختار دولت و ساختار اجرائی آن در قانون اساسی
پاورپوینت ساختار تشکیلات
پاورپوینت اصول اولیه محافظت از آب برج خنک کننده
پاورپوینت اصول و مفاهیم ارتباط

کلمات کلیدی :جمع آوری اطلاعات جغرافیای چهارم ابتایی پژوهی جغرافیای چهارم اقام پژوهی جغرافیای انلو اقام پژوهی اقام پژوهی هوایی ایران  جمع آوری آوری اطلاعات بخش نواحی چهارم ابتایی پژوهی جغرافیای جغرافیای چهارم چهارم پژوهی
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت الگترو گاردیوﮔراف و قلب

پاورپوینت الکترو کاردیوﮔراف و قلب

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید:39

بخشی از متن

ضربان قلب یک سیگنال الکتریکی تولید می کند که میتوان آن را بعنوان ابزار تشخیصی برخی از عملکرد های قلب بررسی کرد .
پتانسیل تولید شده در سراسر بدن و بر روی سطح آن توسط الکترودها اندازه گیری می شود .









سایر محصولات :
پاورپوینت الگترو گاردیوﮔراف و قلب

پاورپوینت الگترو گاردیوﮔراف و...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq Presario V3500 Intel

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq...

پاورپوینت آلاینده های موادغذائی

پاورپوینت آلاینده های موادغذائی...

پاورپوینت بیماری اکسیورزیس

پاورپوینت بیماری اکسیورزیس...

دانلود پلان نقشه 5 طبقه

دانلود پلان نقشه 5 طبقه...

پاورپوینت اکسیژن و اعجاز علمی

پاورپوینت اکسیژن و...

پاورپوینت اقلیم شناسی دینامیک فصل اولمفاهیم و کلیات

پاورپوینت اقلیم شناسی دینامیک فصل...

تحقیق درباره مشارکت اجتماعی زنان از دیدگاه قرآن

تحقیق درباره مشارکت اجتماعی زنان از دیدگاه...

پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران

پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران...

پاورپوینت کشور افغانستان

پاورپوینت کشور افغانستان...

پاورپوینت اقتصاد خرد

پاورپوینت اقتصاد خرد...

پاورپوینت اقتصاد ایران و فرصت های سرمایه گذاری پسا تحریم

پاورپوینت اقتصاد ایران و...

پاورپوینت افسردگی و سلامتی

پاورپوینت افسردگی و سلامتی...

تحقیق درباره مشارکت معلمین مدیریت آموزشی

تحقیق درباره مشارکت معلمین...

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزانم را حل کنم؟

اقدام پژوهی چگونه...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq Presario V3500 AMD

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq...

پاورپوینت افکار انسان

پاورپوینت افکار انسان...

پاورپوینت آفت کش ها و کنترل شیمیایی آفات

پاورپوینت آفت کش ها و کنترل شیمیایی...

تحقیق درباره مسیل شهری چیست

تحقیق درباره مسیل شهری چیست...

پاورپوینت اعمال یداوی و جراحیهای صغیرفصد، سل و بتر

پاورپوینت اعمال یداوی و جراحیهای...

پاورپوینت اصول اولیه محافظت از آب برج خنک کننده

پاورپوینت اصول اولیه محافظت از آب...

پاورپوینت اعداد مقدس

پاورپوینت اعداد مقدس...

پاورپوینت اصول و مفاهیم ارتباط

پاورپوینت اصول و...

تحقیق درباره مسیحیت صهیونیسم

تحقیق درباره مسیحیت...

پاورپوینت اصول و مبانی تربیت بدنی

پاورپوینت اصول و مبانی تربیت...

پاورپوینت اعداد جادویی در خوشهای اتمی

پاورپوینت اعداد جادویی در خوشهای اتمی...

پاورپوینت اصول مهندسی پزشکی

پاورپوینت اصول مهندسی پزشکی...

پاورپوینت اعتماد به نفس وابراز وجود

پاورپوینت اعتماد به...

پاورپوینت اصول مستندسازی اطلاعات پزشکی

پاورپوینت اصول مستندسازی اطلاعات پزشکی...

پاورپوینت اعتکاف

پاورپوینت اعتکاف...

پاورپوینت اصول مدیریت اسلامی و الگوهای آن

پاورپوینت اصول مدیریت...

پاورپوینت اصول کلی دستگاه های آزمایشگاهی تشخیص طبی

پاورپوینت اصول کلی دستگاه های...

پاورپوینت اعتبار نهج البلاغه

پاورپوینت اعتبار نهج البلاغه...

پاورپوینت اصول عقاید_ نبوت

پاورپوینت اصول عقاید_ نبوت...

تحقیق درباره مسمومیت به وسیله گیاهان

تحقیق درباره مسمومیت به وسیله...

پاورپوینت اطلاعات دارویی مسکن ها

پاورپوینت اطلاعات دارویی...

پاورپوینت اصول صحیح تغذیه

پاورپوینت اصول صحیح تغذیه...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq Presario V3000

دانلود فایل بایوس لپ تاپ...

نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی

نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی...

تحقیق درباره مسجد جامع فهرج

تحقیق درباره مسجد جامع...

پاورپوینت اصول سرپرستی

پاورپوینت اصول سرپرستی...

تحقیق درباره مسجد جامع شبستر

تحقیق درباره مسجد...

پاورپوینت آشنایی با وظایف و عملکرد موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

پاورپوینت آشنایی با...

تحقیق درباره مزایای شبکه‌ هوشمند

تحقیق درباره مزایای...

دانلود نقشه کارخانه

دانلود نقشه کارخانه...

پاورپوینت آشنایی با همدان

پاورپوینت آشنایی با همدان...

آموزش کامل زبان فرانسوی با راهنمای قدم بقدم فارسی

آموزش کامل زبان...

تحقیق درباره مریستمهای رأسی

تحقیق درباره مریستمهای رأسی...

پاورپوینت آشنایی با هرس

پاورپوینت آشنایی با هرس...

پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت

پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت...

اقدام پژوهی ترویج مطالعه و کتاب خوانی
اقدام پژوهی ریاضی پایه ی پنجم دبستان افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی تقویت رعایت بهداشت مدرسه
دانلود فایل اقدام پژوهی افزایش علاقه مندی دانش آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی
دانلود فایل پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل چهارم : عددهای سه رقمی
دانلود فایل گزارش کارآموزی نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور (CCPP)
پاورپوینت در مورد خبرنویسی
پاورپوینت کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
پاورپوینت کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور
پاورپوینت کاربردهای منطق فازی در مدلسازی
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جنگ
پاورپوینت برآورد نیروی انسانی براساس نگرش سیستمی

کلمات کلیدی :اوروینت الگترو گاردیوﮔراف قلب اوروینت الگترو گاردیوﮔراف اوروینت الگترو اوروینت
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

وکتور مهر مهر و استامپ مهر ژلاتینی فایل کرل اندازه ها قابل تغییر به

وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )

وکتور مهر و استامپ -مهر زلاتینی فایل کورل قابل تغییر به اندازه دلخواه









سایر محصولات :
وکتور مهر مهر و استامپ مهر ژلاتینی فایل کرل اندازه ها قابل تغییر به

وکتور مهر مهر...

تحقیق درباره ولایت علی علیه‌السلام در آیات و روایات

تحقیق درباره ولایت...

پاورپوینت درباره مسجد شیخ لطف اله

پاورپوینت درباره مسجد...

دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت تولید بهنگام_40اسلاید

دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت تولید...

پاورپوینت در مورد مصالح ساختمانی

پاورپوینت در مورد مصالح ساختمانی...

پاورپوینت در مورد مرجعیت و ولایت در عصر غیبت

پاورپوینت در مورد مرجعیت...

دانلود وکتور آماده رانندگی و تلفن همراه بصورت کاملا لایه باز با فرمت eps و Ai

دانلود وکتور آماده رانندگی...

پاورپوینت انواع گیاهان آپارتمانی

پاورپوینت انواع گیاهان آپارتمانی...

دانلود پاورپوینت برنامه‌ریزی نیروی انسانی _ 127 اسلاید�

دانلود پاورپوینت برنامه‌ریزی نیروی انسانی _ 127...

مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک...

دانلود فایل فلش سامسونگ SM_G9250

دانلود فایل فلش سامسونگ SM_G9250...

پاورپوینت در مورد مراحل ساخت پنیر

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت گیاه حنا

پاورپوینت گیاه حنا...

پاورپوینت در مورد گشتالت

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر...

پاورپوینت در مورد کنسرو هلو

پاورپوینت در مورد کنسرو هلو...

دانلود پاورپوینت سند راهبردی حمل و نقل بخش دریایی _ 67 اسلاید

دانلود پاورپوینت سند راهبردی...

طرح معماری کامل یک بیمارستان مجهز

طرح معماری کامل یک بیمارستان...

نقشه کدcad جامع و طرح جامع شهرستان ماکو

نقشه کدcad جامع و...

پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس

پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس...

پاورپوینت بررسی رابطه ی طبیعت و ساختمان در راستای معماری سبز

پاورپوینت بررسی رابطه ی طبیعت و ساختمان...

پاورپوینت در مورد کاربرد آنزیم ها در نانوایی

پاورپوینت در مورد کاربرد آنزیم ها در...

پاورپوینت در مورد فلوئور

پاورپوینت در مورد...

گزارش کارآموزی

گزارش کارآموزی...

پاورپوینت در مورد فسفر در گاوهای شیری

پاورپوینت در مورد فسفر در گاوهای شیری...

گزارش کاراموزی شیمی در پالایشگاه کرمانشاه

گزارش کاراموزی شیمی در پالایشگاه...

پاورپوینت در مورد فرآورده های شیلات

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی

پاورپوینت در مورد...

گزارش کاراموزی شیمی در مورد شرح پروسس واحد وینیل

گزارش کاراموزی شیمی در...

پاورپوینت Global Positioning System GPS

پاورپوینت Global Positioning System GPS...

تحقیق درباره کمال انسان از نظر دین

تحقیق درباره کمال انسان از...

پاورپوینت در مورد تورم و دلایل ایجاد آن در اقتصاد ایران

پاورپوینت در مورد...

تحقیق درباره وظائف مسلمانان در برابر پیامبر

تحقیق درباره وظائف مسلمانان در...

گزارش کاراموزی شیمی در شرکت بین المللی توسعه مهندسی پارس جنوبی

گزارش کاراموزی شیمی در شرکت...

پاورپوینت در مورد تکواندو

پاورپوینت در مورد تکواندو...

تحقیق درباره کنترل وهماهنگی

تحقیق درباره کنترل وهماهنگی...

پاورپوینت برنامه ریزی آرمانی

پاورپوینت برنامه ریزی آرمانی...

پاورپوینت در مورد تکنیک های مدل سازی

پاورپوینت در مورد تکنیک های مدل...

گزارش کارآموزی شیمی در شرکت پالایش گاز پارسیان

گزارش کارآموزی شیمی...

تحقیق درباره وضعیت مذهب در دوران هخامنشیان

تحقیق درباره وضعیت...

پاورپوینت کاربرد جی آی اس در طرح تفصیلی شهری

پاورپوینت کاربرد جی آی اس در...

دانلود گزارش کارآموزی گوشت و فرآوردهای آن فرمتdoc

دانلود گزارش کارآموزی گوشت و...

پاورپوینت در مورد تغذیه در سنین بلوغ و نوجوانی

پاورپوینت در مورد...

تحقیق درباره وضعیت موجود کشاورزی در ایران

تحقیق درباره وضعیت موجود کشاورزی در...

پاورپوینت در مورد تعلیم و تربیت از دیدگاه توماس آکویناس

پاورپوینت در مورد تعلیم...

تحقیق درباره نشانه های پیدایش رستاخیز عمومی

تحقیق درباره نشانه...

پاورپوینت در مورد تعلیم و تربیت اسلامی

پاورپوینت در مورد تعلیم...

وکتور کادر دایره - حاشیه متن -لگو - گل و بوته -کادر و اشکال هندسی و اسلیمی
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور حیوانات -حیوانات کارتونی فایل کورل
وکتور لگوی ماشین
وکتور کادر دایره - حاشیه متن -لگو - گل و بوته -کادر -خطوط
وکتور موبایل - گوشی -تلفن
وکتور کادر دایره - حاشیه متن -لگو - گل و بوته -کادر و اشکال هندسی و اسلیمی
وکتور پرنده کادر دایره - حاشیه متن -لگو - گل و بوته -کادر
وکتور کادر دایره - حاشیه متن -لگو - گل و بوته -کادر -خطوط
وکتور لوازم خانه -لوستر مبل کمد -آباژور - آینه -قاب عکس -آینه (بیش از 70 عدد )
وکتور لگوی نوتلا -نوتلا لند فایل کورل
وکتور لگوی لوازم بهداشتی شوینده ( مولفیکس - جان به به - ژیلت - پریما -فینیش -فیری -آریل - هاگیس )
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور مسجد
وکتور حیوانات -برچسب حیوانات (170عدد)
وکتور حیوانات کارتونی -برچسب حیوانات کارتونی -کارتون
وکتورحیوانات کارتونی - برچسب کارتونی -حسوانات
وکتور کارتون -برچسب کاتونی -حیوانات کارتونی -اسب تک شاخ -فایل کورل
بنر و تابلو مهد کودک لایه باز فایل کورل
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور مهر -مهر و استامپ -مهر ژلاتینی فایل کرل (اندازه ها قابل تغییر به )
وکتور موبایل - گوشی -تلفن
وکتور دوربین عکاسی -دوربین فیلم -عکاسی -فیلم برداری
وکتور دوربین عکاسی -دوربین فیلم -عکاسی -فیلم برداری
وکتور حیوانات -گاو -مرغ -اسب
وکتور حیوانات کارتونی
وکتور لوازم دندانپزشکی -دندان -مسواک -خمیر دندان
وکتور لوازم پزشگی -جعبه کمکهای اولیه -سرنگ -قرص
وکتور گل و شاخ و برگ
وکتور فست فود همبرگر پیتزا سیب زمینی
وکتور میوه و سبزیجات
وکتور لگوی آماده -طرح آرم آماده کورل
وکتور لوازم آرایشگری و آرایشگاه
وکتور لوازم آرایشی
وکتور غذا صبحانه
وکتور همبرگر و نوشیدنی و سیب زمینی
وکتور فست فود همبرگر پیتزا
وکتور فست فود همبرگر پیتزا
وکتور رستوران -منوی رستوران -بشقاب و چنگال و قاشق و لیوان
وکتور رستوران -منوی رستوران -بشقاب و چنگال و قاشق و لیوان
وکتور رستوران -منوی رستوران -بشقاب و چنگال و قاشق و لیوان
وکتور بشقاب و قاشق چنگال و کلاه آشپزی نوشیدنی و لیوان و شیشه و میوه و کیک و ظروف
وکتور بشقاب و قاشق چنگال و کلاه آشپزی نوشیدنی و لیوان
وکتور شاخ و برگ -حاشیه - گل و بته
وکتور شاخ و برگ -حاشیه - گل و بته
وکتور کادر دایره - حاشیه متن -لگو - گل و بوته -کادر

کلمات کلیدی :مهر ژلاتینی فایل کتر مهر استامپ مهر مهر استامپ فایل کرل قابل تغییر کرل اندازه مهر ژلاتینی مهر مهر تغییر اندازه استامپ
  • فصل هنری